Okej.
Jag misstänker Paddington för att hon var en av oss som röstade på Klara i dl1. Visst, många säger säkert "inte skulle en lya outa sig så"; men det kanske är därför det har hänt. För att det är det man tror allra minst. Dessutom så var Paddington den första i att så ett frö att jag skulle vara den onda tvillingen, och det faktum att hon också röstade på mig får mig att tro att hon vill stå fast vid det för att få fler att följa med henne i nästa lynch.
Min röst på Klara var slumpmässigt vald, jag tror snarare numer att fårulven röstade på någon annan än just Klara. Att allt runt Klara är en spökridå för att hålla fårulven gömd. Hur många har tittat på övriga spelare som inte röstade på Klara? Just precis, därav min fundering att fårulven kanske gömmer sig. Men att ulvarna valde att rösta på Klara.
Då kommer såklart nästa tanke, varför skulle tre av fyra vara ulvar. Med tanke på att jag inte är ulv, självklart förstår jag den tanken. Men jag kan inte göra mer än att om och om igen säga att jag är god, och jag kan inte göra så mycket mer. Förhoppningsvis kommer någon, eller några av er att inse det innan jag blir lynchad imorgon. OM jag blir det, mycket kan hända under natten.
Paddington är en mycket skicklig spelare och självklart kan jag ha fel, men jag har en gnagande känsla efter det hon skrivit i tråden att hon vet mer än hon utger sig för att göra.
Skrattade nästan högt när jag såg Snurrfians röst på BSF, jag hoppas att ni förstår att det var för att hon ville låtsas som att hon "skyddade" mig, för att få er att tro att jag också är med i lyan. För det vettigaste hade ju varit i hennes fall att faktiskt rösta på mig, då det egentligen stod mellan mig och Snurrfian, men det är väl smartare att få er att tro att jag också är luden så att ni lynchar mig imorgon. Eftersom det har varit ett "drev" mot mig sedan igår, när jag först postade en ogenomtänkt och snurrig kommentar och sedan Klaras röst på mig. Som @Paddington sedan påpekade kanske var ett tecken på att hon försökte peka ut sin tvilling. Jag VET att Klara inte pekade ut sin tvilling, för tvillingen är inte jag, men jag ska gå igenom hennes inlägg igen för att se om det finns något annat.
@Habina
Så mer känsla än något annat. Idag så känner jag inte alls av samma ondvibbar på samma sätt. Måste varit sjukligt paranoid igår kväll när jag var attackerad från alla håll och kanter . Har läst igenom hennes inlägg, likt många andras idag, och funderar lite på vad jag egentligen hakade upp mig på.