HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Fast var det någon som trodde att hon var ond spion?

Ingen förutom Klara lär ju ha vetat - såvida det inte hamnat ett paket med en sia hos någon av de drivande, vilket inte är osannolikt, men hur de har kunnat välja vem som ska ha paketet i så fall är ju klurigt för det måste ju skett efter DL1 - hmmm.

Och om jag ska vara ärlig så är ju detta dåligt dels för att det inte var en ulv och dåligt för att nu får ulvarna spioninfo. Bra för att det var en ond mindre i allafall

Jag! Missade du min teori cirkus? Jag är nöjd att jag hade rätt för en gångs skull. :D

Statistik:

Blacksmithfarm röstar Quarter4ever, Snurrfian, bollen__
Snurrfian röstar Klara, BSF
Mirtai röstar Snurrfian, Snurrfian, bollen__
Lenis röstar Ferrari
Lobelia röstar Blacksmithfarm, Snurrfian, Ferrari
Hedinn röstar Mirtai, Snurrfian
, missar
Cirkus röstar Habina, Snurrfian
, (Habina)/Ferrari
Habina röstar Snurrfian, BSF, BSF
Klara röstar Ferrari
Ileo röstar Blacksmithfarm, Snurrfian, Paddington
Paddington röstar Klara, Ferrari, bollen__
bollen__
röstar Ferrari, Snurrfian, BSF
Gabby_Ossi röstar cirkus, Ferrari, bollen__
FiaM röstar på Lenis, Ferrari, Ferrari
Ferrari (
Hedinn)/Klara, Snurrfian, Mirtai
quarter4ever röstar klara

Däremot håller jag med @cirkus om att det var onödigt att onda tvillingen röstades ut, men eftersom jag nu blir ännu mer benägen att hålla ferrari åt goda hållet (eftersom hon helt klart inte var ond tvilling) så känns det som alternativet med ferrari var värre.

Men om jag överlever natten måste jag verkligen leta ulvar. Såvida det inte är blacksmithfarm som är fårulven ändå?

Jag ger upp för ikväll. Känner mig rätt så osäker på hela gänget, möjligen med undantag av ferrari som jag tycker lutar mer åt goda hållet efter att bollen__s roll blev avslöjad.

Oklart hur mycket tid jag kommer att ha för leken imorgon. Egentligen har jag noll tid, men jag verkar ju fortfarande leva... Så har ulvarna ingen idé om vem de kan äta, så går det bra att käka mig. ;)

Rent personligen så seglar habina upp på min misstankelista. Jag medger att det beror mycket på hennes röster på mig. Men i alla fall. Jag tror att det är där jag får börja nysta om inget annat dyker upp...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 550
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare