tack, jag fixar omgåendeDu har råkat göra Q grön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack, jag fixar omgåendeDu har råkat göra Q grön
Menar du att du är lätt illamående över att det går så dåligt för onda sidan att det passar dig?Det ser trevligt ut tycker jag
Jag hade trevligtKommer aldrig glömma den leken, sir. Det var nog den mest underhållande leken bakom kulisserna någonsin...
Fast var det någon som trodde att hon var ond spion?
Ingen förutom Klara lär ju ha vetat - såvida det inte hamnat ett paket med en sia hos någon av de drivande, vilket inte är osannolikt, men hur de har kunnat välja vem som ska ha paketet i så fall är ju klurigt för det måste ju skett efter DL1 - hmmm.
Och om jag ska vara ärlig så är ju detta dåligt dels för att det inte var en ulv och dåligt för att nu får ulvarna spioninfo. Bra för att det var en ond mindre i allafall
Jag är alltid superduperdunder godMenar du att du är lätt illamående över att det går så dåligt för onda sidan att det passar dig?
Menar du att du är lätt illamående över att det går så dåligt för onda sidan att det passar dig?
Jag! Missade du min teori cirkus? Jag är nöjd att jag hade rätt för en gångs skull.
nä, fast du röstade inte på henne
Civilicerad sa du. Vad är det?Här sluter man ögonen ett ögonblick på en undanskymd stol, och festen degenererar till något slags orgie!
Ta er genast samman och börja föra en civiliserad diskurs!
Inte lika roligtHär sluter man ögonen ett ögonblick på en undanskymd stol, och festen degenererar till något slags orgie!
Ta er genast samman och börja föra en civiliserad diskurs!
MehEn tillställning utan vissa sorters personer blir civiliserad - vilket betyder att vissa typer per definition aldrig kan uppleva det.
De som läser ska förstå vad du menar ocksåNåväl, det finns hopp för mänskligheten - det var duktigt att kunna ett så avancerat ord, och använda det korrekt. Mycket bra.