Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är ju tur man kan roa någonJa Evert , vem kan det vara?????
fast just den personen brukar väl ha med sin röst å teori
Men tycker det är en mycket bra idé att alla som missar röstningen oavsett hur sent denne kommer på det, ska berätta vem denne skulle röstat på och varför.
Jag antar som dig att missade röster inte kommer att räknas in i statistiken. Men hur menar du efter DL - alla missade röster kommer väl in efter DL
Eller funderar du över att röster som kommer med typ en minuts försening inte räknas som missad men de som kommer väldigt sena räknas som missade? Det funderar iaf jag över.
jag kan med tycka att det är intressant att veta om det räknas som en missad röst om man blir ... typ en minut sen ( nu planerar jag inte att BLI se, men vis av erfarenhet så)fast just den personen brukar väl ha med sin röst å teori
Men tycker det är en mycket bra idé att alla som missar röstningen oavsett hur sent denne kommer på det, ska berätta vem denne skulle röstat på och varför.
Jag antar som dig att missade röster inte kommer att räknas in i statistiken. Men hur menar du efter DL - alla missade röster kommer väl in efter DL
Eller funderar du över att röster som kommer med typ en minuts försening inte räknas som missad men de som kommer väldigt sena räknas som missade? Det funderar iaf jag över.
Då hänger jag med vad du tänker. Fast jag tror det kan säga ganska så mycket om personen som motiverar å röstar i efterhand iaf, även om resultatet av lynchen blivit käntjag tänker mig att alla röster som kommer efter DL inte kommer med i statistiken annars är ju DL liksom meningslöst. men jag tänker att de som kommer efter DL-uppdateringen räknas som missade - typ. Om nån ens röstar då med motivering och allt det blir ju jäkligt märkligt att lägga en röst med motivering när alla vet vem som har åkt liksom
det påminner lite om @Sasse s lek , men det är ju bara kul egentligenEn ny tvist? Ingen vet om vilka roller som finns
kan du inte ställa tillbaka din datorklocka en minut så den är mer synkad m buke-klockan...jag kan med tycka att det är intressant att veta om det räknas som en missad röst om man blir ... typ en minut sen ( nu planerar jag inte att BLI se, men vis av erfarenhet så)
Jag tycker det med, det har varit öken att de som missat rösta har man ingen koll på alls , sedan är det ju frågan om de friserar sitt motiverande och vart rösten skulle hamnat när det kan ske i efterhand....Då hänger jag med vad du tänker. Fast jag tror det kan säga ganska så mycket om personen som motiverar å röstar i efterhand iaf, även om resultatet av lynchen blivit känt
DL lär väl fungera som vanligt? En minut sen är missad.
Har man missat dl helt så måste man lägga en röst för att vi andra ska ha något att teoria om, tolkar jag det som...
Mr Bates (ficktjuv) – Lord Granthams betjänt. En man med ett brokigt förflutet och många talanger. Väljer varje natt att låna en annan deltagares specielkraft. PMar före dag-DL “jag vill tjuva från Myrten”. Om Myrten till är ängel kan tjuven kommande natt skydda sig själv eller någon annan medan ängel är utan krafter den natten. Nästa natt fungerar ängeln som vanligt. Bates kan bara stjäla från varje deltagare en gång. Om han upptäcker en ulv och därmed stjäl käket kan han välja på att äta ulven och dö själv på kuppen eller låta käket försvinna. Käket kan dock endast stjälas en gång under spelet. Om Bates träffar på ännu en ulv går han lottlös (och får inte veta annat än det).
Mary, det har du rätt i.Mama! Den där footmannen Carson hyrt in.... Är han inte jättelik Jimmy? Du vet, han vi fick sparka för att vi hittade honom i säng med en gäst?
Det är om han inte väljer att käka ulven och dö. Utan leva kvar utan att käka.Här blir jag förvirrad. Först skriver du att han dör själv om han käkar ulven och sedan att han inte kan stjäla från någon annan ulv efter det. Men det kan han väl inte oavsett om han dog? Eller?
Don't be so middle class!
Han behöver inte käka ulven. Då överlever han men vet att ulven är ulv. Men käket kan bara stjälas en gång så nästa gång han sticker handen i fickan på en ulv blir det inget. Samma resultat som med bybo.Här blir jag förvirrad. Först skriver du att han dör själv om han käkar ulven och sedan att han inte kan stjäla från någon annan ulv efter det. Men det kan han väl inte oavsett om han dog? Eller?