Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Noterar att @Niyama inte verkar ha några inlägg idag ( än) trots att hon skulle vara hemma
Är trött Nä men det enda som hänt var ju Habinas inlägg och det hade Hedinn redan kommenterat. Är lite dålig på att få fart på leken. Känns som att röstningen behöver komma igång för att det ska hända nåt intressant.
Tja så sett var ju faktiskt Habinas kommentar om LenaH iaf ett försök att få någon liten reaktion om något
Då någon som försöker sabotera andras dekorationer lär försöka vara anonym, så undviker den antagligen att bli igenkänd genom att synas i sin bil. Och eftersom @bumpo befann sig på ett busstorg igår så skulle ju det kunna tyda på ondska!
Meh. Jag kan ju inte säga emot en teori som bygger på sannolikhet.Drar mitt strå till stacken för att få fart på det här
Niyama röstar på Hedinn
för att hon varit så genomgod de senaste lekarna så nån gång måste hon väl bli genomond? Hennes sätt att "släta över" när Habina försöker hitta något för att få igång leken känns ju ärligt men jag undrar om det bara är ett spel
Meh. Jag kan ju inte säga emot en teori som bygger på sannolikhet.
Mer än att med tanke på mängden lekar jag varit ond i tidigare så borde det vara dags för ett godhets-streak nu också!
I will!Du får helt enkelt jobba på att bevisa din godhet, om du nu har någon sådan
Finns väl miljömedvetna ulvar? De är väl rädda om naturen de lever i? Dock tycker jag väl att ulvar borde vara för skygga för ett busstorg.Jag tycker @Hedinn kan verka ond på så vis att hon tycker buss är sämre än bil, jag menar, det är väl bara ulvar som inte tänker på avgaser?
Du kan ha en poäng. Fast de kanske inte har något val om de ska undvika bilen? Ulven i fårakläder borde ju kunna våga i alla fall, eftersom ingen ser att den är en ulv.Finns väl miljömedvetna ulvar? De är väl rädda om naturen de lever i? Dock tycker jag väl att ulvar borde vara för skygga för ett busstorg.