Jag kommer få ångra det här inlägget men... @quarter4ever och @Niyama - det är lite för lite drag här?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer få ångra det här inlägget men... @quarter4ever och @Niyama - det är lite för lite drag här?!?
tillägg : jag jobbar imorgon med så kommer inte vara inne under dagtid ( hinner inte delta via mobilen då jag jobbar - det finns inte tid till det helt enkelt )
tillägg : jag jobbar imorgon med så kommer inte vara inne under dagtid ( hinner inte delta via mobilen då jag jobbar - det finns inte tid till det helt enkelt )
är hemma efter 17- tiden imorgon
Lugnt, JAG är hemma!
Ja! Och @Klara duschar...Jag kommer igen! Har varit till stora staden () idag, är dödstrött och ska LAGA MAT (visst var det du som kommenterade att jag alltid skrev när jag skulle det?). Imorgon är jag hemma .
Ja! Och @Klara duschar...
Du hade fel hängde på 'underbara Kampenhof.Varför tänkte jag direkt på Brantings torg?
Fast det lär väl vara ett skämt eftersom Lena tidigare varit rätt tydlig med att hon uppskattar när det inte skrivs alltför mycket. Så tolkade i alla fall jag det.Blir lite misstänkt mot LenaH, som vill att Q och Niyama ska föra leken framåt åt henne. Men det är en sån liten grej att jag bara lägger det på noteringslistan.
Fast det lär väl vara ett skämt eftersom Lena tidigare varit rätt tydlig med att hon uppskattar när det inte skrivs alltför mycket. Så tolkade i alla fall jag det.