Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaddå min teori, varför är det din teori att bara ulvarnas dubbelnick har röstat där? Jag fattar nog inte riktigt vad du menar? Menar du att alla ulvarna har dubbelnick?

Jag tror framförallt att det skulle vara genomskinligt värre om ingen orginalulv röstade där, så därför tror jag att en orginalulv har röstat där. Inget mer eller mindre
F ö så vad gäller @Hedinn och @Ferrari då så tror jag ju ff att Hedinn är Bathearts handler och Ferrari tror jag inte har något dubbelnick. Däremot kan Ferrari mycket väl vara ond.

Ååååh, där gick det upp ett Liljeholmens! :idea:

@petroleum har jag gått igenom lite nu, då jag insåg att det är ett av de dubbelnick jag upplevt att jag sett mest av i tråden, men ändå känns som att jag fått minst grepp om. Och efter lite genomgång av inläggen så är det egentligen rätt lite tankar, mer konstateranden av vad som händer i leken och att det är svårt. Så där är nog ett håll jag skulle kika mer åt...

Vad pratar du om? Har jag lanserat en teori om att bara dubbelnick röstat på q?

Jag menar att den/de som är onda och har dubbelnick kan ha lagt dem på olika spelare eftersom de inte vill bli ihopkopplade.

Hahaha du skrev ju att du trodde det bara var dubbelnicksulvar som hade lagt sin röst där och ingen orginal och sen när jag trodde att det var det så så kallade du det en teori? ... Jag orkar inte med detta med dubbelnicksskiten :banghead:

@petroleum har jag gått igenom lite nu, då jag insåg att det är ett av de dubbelnick jag upplevt att jag sett mest av i tråden, men ändå känns som att jag fått minst grepp om. Och efter lite genomgång av inläggen så är det egentligen rätt lite tankar, mer konstateranden av vad som händer i leken och att det är svårt. Så där är nog ett håll jag skulle kika mer åt...
Jag tror faktiskt inte heller att det är ett dubbelnick....

Hahaha du skrev ju att du trodde det bara var dubbelnicksulvar som hade lagt sin röst där och ingen orginal och sen när jag trodde att det var det så så kallade du det en teori? ... Jag orkar inte med detta med dubbelnicksskiten :banghead:
Citera mitt inlägg där jag skriver just så så ska jag reda ut det åt dig. :)

petroleum var väl en som anmälde sig i ordinarie listan till leken?
Vet att jag noterade det för att bara dolda nicken skulle anmäla sig till LL separat?
Kan vara så att det INTE är ett dubbelnick helt enkelt

Ingen aning om vad Liljeholmen har med ljus att göra men det är nog bra.
20740938-origpic-7e1778.jpg

petroleum var väl en som anmälde sig i ordinarie listan till leken?
Vet att jag noterade det för att bara dolda nicken skulle anmäla sig till LL separat?
Kan vara så att det INTE är ett dubbelnick helt enkelt
jag vet att jag faktiskt klurat lite på om vem som skulle kunna ha det nicket OM det nu var så att det just var en som bara deltar anonymt
Missad röst ? Anmälde sig kl 4 på natten till leken ? Migrän ?
ringer det en klocka?:D

Jag tror faktiskt inte heller att det är ett dubbelnick....
Tanken har slagit mig, då det är nicket jag haft svårast att placera. Har ett par möjliga kandidater, men som inte känns helt hundra. Men jag är oavsett rätt osäker till att petroleum skulle inneha en god roll. Övriga "dubbelnick" tror jag att jag vet var jag har och ser ingen direkt ondska där även om gaser i magen kan vara lite luriga ibland.

Jag förstår resonemanget med att det logiskt sett borde vara åtminstone ett originalnick som har röstat på Quarter. Och då seglar jag självklart direkt upp på misstankelistan, eftersom det bara är jag och Hedinn som röstade på Q med våra vanliga bukekonton.

Men eftersom jag vet min roll, och dessutom så tycker jag att Hedinn känns som god, så innebär det också att det inte alls behöver vara något originalnick som röstat på Q. Så jag känner att jag behöver kolla upp dom tre nya namnen. Helium, Petrolium och Giraffen, någon utav dem borde vara ond i alla fall. Får nog kolla i vilken ordning de röstade, vet att Hedinn och jag lade de två första rösterna i alla fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025