Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad pratar du om? Har jag lanserat en teori om att bara dubbelnick röstat på q?

Jag menar att den/de som är onda och har dubbelnick kan ha lagt dem på olika spelare eftersom de inte vill bli ihopkopplade.

Det var väl detta jag inte riktigt fattade och sen hela den efterföljande konversationen .. Nu kom citaten i fel ordning. Men nu ser jag att du skrev olika spelare och inte Q

Jag tror att gaser kan göra ondare än man tror. :angel:
Ja, alltså, jag har ju också funderat i de banorna. Det känns ändå som att något där är lite off i teoriandet och röstandet. Men jag vågar inte vara så säker där. Men är det nåt dubbelnick som sitter i lyan så lär det ju vara Helium, med tillhörande matte.

Petroleum är i alla fall min starkaste kandidat dit just nu, men de bör ju vara fler.

Jaha, men dra din lya lite snabbt innan jag somnar då. :p
Jag tycker ju @Niyama beter sig ulvigt, jag vet att hon har mer att göra än i förra leken men hon brukar inte undvika att åtminstone dra fram mer som god.

Lägg till den jag tror är hennes alter ego.

@petroleum - där tror jag du är något på spåren

Sen vetefan om inte min (oavsiktliga) teori om originalnick som röstar på q gör att @Ferrari hamnar där också men den misstanken är svagare.

Den sista (?) har jag svårare med, jag tycker @Habina känns mest lost, @Lenis tror jag inte jag spelat med förut men hon försöker gräva rätt förutsättningslöst änsålänge vilket är ett +.

@Derring-Do har varit för osynlig för att jag ska kunna bedöma.

Och slutligen @fio då. Har hon joinat the dark side?

Där. Kan du sova nu?

Ja, alltså, jag har ju också funderat i de banorna. Det känns ändå som att något där är lite off i teoriandet och röstandet. Men jag vågar inte vara så säker där. Men är det nåt dubbelnick som sitter i lyan så lär det ju vara Helium, med tillhörande matte.

Petroleum är i alla fall min starkaste kandidat dit just nu, men de bör ju vara fler.

Tänker du att Petroleum är matten till Helium eller hur menar du ?

vad tror ni om min fundering ang DD i samband med bla helium förut i min röstanalys av rösterna på Q?
Citerar det ifall ingen orkat läsa det innan.......:angel:
DL 2
18:35 LenaH röstar på Itwasnotmeguys
20:11 Hedinn röstar på quarter4ever

(20:15 quarter4ever röstar på Derring-Do)
20:28 Ferrari röstar på quarter4ever
20:30 Habina röstar på Giraffen
20:39 petroleum röstar på quarter4ever
20:40 Lenis röstar på Derring-Do
20:46 Giraffen röstar på quarter4ever
20:49 Itwasnotmeguys röstar på Derring-Do
20:50 Helium röstar på quarter4ever
20:54 Derring-Do röstar på Habina
20:55 fio röstar på Giraffen
20:58 Niyama röstar på LenaH
21:00 quarter4ever ändrar röst till Habina

Q lynchas var granne (bybo)

Hedinn, ferrari petroleum helium och Giraffen röstade på Q
av de tre okända borde minst en vara ond tycker jag
hedinn och Ferrari la de två första rösterna på Q

Och ska man se lite på hur rösterna las från de okända så sticker väl heliums röst ut lite extra kanske?
Iom att det innan var
4 på Q
3 på DD
Skulle DD vara god hon med så vore det kanske mer logisk att lägga rösten där OM det inte är så att den som har originalnicket redan röstat där (dvs i så fall Lenis) och det skull finnas risk för att röjas i så fall. Och är DD ond ändå och Lenis och Helium också är det så blir det än mer logiskt egentligen Ffa om det sedan visar sig att Lenis skulle vara fårulven till på köpet
OBS -Bara spekulationer från mig här nu så inget jag alls vet . Försöker vrida och vända på tankarna bara

Hm
Petroleum röst sticker också ut lite för mig och känns som en sån där lite mitt i följa med strömmen röst som en ulv gärna kan tänkas göra - varken först eller sist
Giraffen är väl den av de okända som skrivit lite mer fylligt under leken , men behöver ju inte betyda något alls egentligen och lägger en fjärde röst på Q .

Jag tycker ju @Niyama beter sig ulvigt, jag vet att hon har mer att göra än i förra leken men hon brukar inte undvika att åtminstone dra fram mer som god.

Jag brukar dra fram mer som ond också, så det är väldigt märkligt att du misstänker mig för det. Vem skulle vara mitt alter ego? Jag skulle aldrig orka med det just nu faktiskt.

Jag brukar dra fram mer som ond också, så det är väldigt märkligt att du misstänker mig för det. Vem skulle vara mitt alter ego? Jag skulle aldrig orka med det just nu faktiskt.
Om nu du tycker du har listat ut vilka som "äger" vilket dubbelnick vore det ju konstigt om inte några av oss andra också gjort det. ;)

Menar du detta @Itwasnotmeguys ?

Skulle DD vara god hon med så vore det kanske mer logisk att lägga rösten där OM det inte är så att den som har originalnicket redan röstat där (dvs i så fall Lenis) och det skull finnas risk för att röjas i så fall. Och är DD ond ändå och Lenis och Helium också är det så blir det än mer logiskt egentligen Ffa om det sedan visar sig att Lenis skulle vara fårulven till på köpet
OBS -Bara spekulationer från mig här nu så inget jag alls vet . Försöker vrida och vända på tankarna bara

Jag reagerade på LenaHs svaga röst idag men tog det inte så allvarligt, men efter utspelen ikväll börjar jag tro att LenaH är ulv helt enkelt. Hedinn kan egentligen vara vad som, men enligt teorin att hon är Batheart så är hon ju god. Jag får dock erkänna att jag inte fattat den teorin riktigt även om jag misstänkte det när Batheart röstade på Hedinn (just då trodde jag dock att hon var ond och det var alibi).

@petroleum - där tror jag du är något på spåren

Sen vetefan om inte min (oavsiktliga) teori om originalnick som röstar på q gör att @Ferrari hamnar där också men den misstanken är svagare.

Den sista (?) har jag svårare med, jag tycker @Habina känns mest lost, @Lenis tror jag inte jag spelat med förut men hon försöker gräva rätt förutsättningslöst änsålänge vilket är ett +.

@Derring-Do har varit för osynlig för att jag ska kunna bedöma.

Och slutligen @fio då. Har hon joinat the dark side?

Där. Kan du sova nu?

Skulle aldrig göra så mot dig darling :D

Menar du detta @Itwasnotmeguys ?

ja bland annat .
Sedan kan jag ju möjligen ha kopplat ihop fel där med Lenis och helium Men faktum kvarstår att heliums röst på mig istället för DD i det läget får mig att fundera över DDs sida faktiskt .
Om man nu kan anta att helium är på de ondas sida och DD är god så är det väl lysande att lägga en röst på henne så det blir lika mellan oss? Eller är det bara jag som funderar så?
Är dock DD ond så känns det ju mer logiskt att INTE rösta där
Eller så är det en slug djäkel bakom nicket helium som fattar att man kan tänka lite såhär ?
hm

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025