Nämen det fanns väl 8 andra spelare att välja mellan? Var ingen skum alls ikväll?Men vad tycker du jag skulle ha gjort? Lottat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen det fanns väl 8 andra spelare att välja mellan? Var ingen skum alls ikväll?Men vad tycker du jag skulle ha gjort? Lottat?
för att inte röja sig? Ulvarna lär ju vara väldigt försiktiga med att bli ihopkopplad med ett anonymt nick?Jag tyckte ju inte Q var direkt skum överhuvudtaget och är lite förvånad över alla rösterna som hon fick faktiskt? Det borde gå att hitta någon eller några ulvar som röstade där tror jag. Sen kanske det är så som itwasnotblabla skrev tidigare att man har använt sina dubbelnick och röstat där och röstat annorlunda med sina vanliga nick. Fast varför då egentligen? Det måste jag fundera lite mer på.
Om inga ulvar löper risk att lynchas så kan man ju distansera sig från sitt dubbelnick genom att rösta olika.Jag tyckte ju inte Q var direkt skum överhuvudtaget och är lite förvånad över alla rösterna som hon fick faktiskt? Det borde gå att hitta någon eller några ulvar som röstade där tror jag. Sen kanske det är så som itwasnotblabla skrev tidigare att man har använt sina dubbelnick och röstat där och röstat annorlunda med sina vanliga nick. Fast varför då egentligen? Det måste jag fundera lite mer på.
Hur tänker du om hedinn nu?När jag tittar på kvällens röstlista tror jag ulvarna haft julafton ikväll...
Om jag dör i natt så skulle jag inte rikta blickarna mot dem som stod i centrum ikväll utan mot dem som INGA misstankar riktats mot.
Om inga ulvar löper risk att lynchas så kan man ju distansera sig från sitt dubbelnick genom att rösta olika.
Nej. Minst en tror jag dock.Menar du med det att alla dubbelnick är ulvar? Eller många av dom?
jag tänker samma tankeNej. Minst en tror jag dock.
Jag är nog kvar där jag var. Hon känns inte prioriterad iaf, trots rösten på q.Hur tänker du om hedinn nu?
Nej. Minst en tror jag dock.
Var menar du? På q?Ja det känns ju logiskt, dock tror jag ju även att någon orginalnicksulv har lagt sin röst där!
Nämen det fanns väl 8 andra spelare att välja mellan? Var ingen skum alls ikväll?
Nejnej, att rösten hamnade på just mig har inte med saken att göra!Men jösses, du brukar väl inte vara så känslig för att få en röst på dig? För nu känns det som att det handlar mest om att den var på dig? Nej, som sagt är jag totalt energilös av olika skäl och jag ville inte missa att rösta = jag valde att lägga en röst som såg ut att ändå bli betydelselös. Jag hade noll koll. Jag är helt slut i huvudet, jag har börjat plugga igen (vilket jag inte gjorde förra leken) och jag orkar knappt tänka. Jag skulle vilja gå igenom dagens röstning nu men jag orkar inte. Jag reagerade på att din röst kändes ovanligt enkel för att vara du och då tog jag det. Jag vet inte om det betyder att du är ond, jag är inte alls säker på det (hade du haft röster på dig hade jag antagligen tagit någon annan). Nu gjorde jag det enkelt för mig för det var vad jag orkade med. Du är förstås fri att misstänka mig för det.
Var menar du? På q?
Jag vet inte riktigt vad du vill ha för svar?Ja jag tror ju inte bara det är dubbelnicksulvarna utan även orginalnicksulvar som röstat på Q Q hade väl ändå 5 röster?
Nejnej, att rösten hamnade på just mig har inte med saken att göra!
Jag reagerar mer på ditt sätt att spela, du brukar inte ta den enkla vägen utan även om du sticker ut och inte följer strömmen brukar det verka som du har en tanke bakom.
Jag vet inte riktigt vad du vill ha för svar?
@Hedinn @petroleum @Ferrari @Giraffen och @Helium röstade på q. Två av dem är kända nick, Heddan och Ferrari, menar du att minst en av dem skulle vara ulv? Eller vad menar du?
Det är ju din teori, förklara varför? Jag säger inte att det inte kan vara så men du måste ju förklara varför du tror det?Varför skulle dom inte kunna vara det menar du?
Det är ju din teori, förklara varför? Jag säger inte att det inte kan vara så men du måste ju förklara varför du tror det?
Vad pratar du om? Har jag lanserat en teori om att bara dubbelnick röstat på q?Vaddå min teori, varför är det din teori att bara ulvarnas dubbelnick har röstat där? Jag fattar nog inte riktigt vad du menar? Menar du att alla ulvarna har dubbelnick?
Jag tror framförallt att det skulle vara genomskinligt värre om ingen orginalulv röstade där, så därför tror jag att en orginalulv har röstat där. Inget mer eller mindre