Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tyckte ju inte Q var direkt skum överhuvudtaget och är lite förvånad över alla rösterna som hon fick faktiskt? Det borde gå att hitta någon eller några ulvar som röstade där tror jag. Sen kanske det är så som itwasnotblabla skrev tidigare att man har använt sina dubbelnick och röstat där och röstat annorlunda med sina vanliga nick. Fast varför då egentligen? Det måste jag fundera lite mer på.
för att inte röja sig? Ulvarna lär ju vara väldigt försiktiga med att bli ihopkopplad med ett anonymt nick?
Annars så ryker ju två i lyan på ett bräde om det blir uppenbart

Jag tyckte ju inte Q var direkt skum överhuvudtaget och är lite förvånad över alla rösterna som hon fick faktiskt? Det borde gå att hitta någon eller några ulvar som röstade där tror jag. Sen kanske det är så som itwasnotblabla skrev tidigare att man har använt sina dubbelnick och röstat där och röstat annorlunda med sina vanliga nick. Fast varför då egentligen? Det måste jag fundera lite mer på.
Om inga ulvar löper risk att lynchas så kan man ju distansera sig från sitt dubbelnick genom att rösta olika.

Nämen det fanns väl 8 andra spelare att välja mellan? Var ingen skum alls ikväll?

Men jösses, du brukar väl inte vara så känslig för att få en röst på dig? :p För nu känns det som att det handlar mest om att den var på dig? Nej, som sagt är jag totalt energilös av olika skäl och jag ville inte missa att rösta = jag valde att lägga en röst som såg ut att ändå bli betydelselös. Jag hade noll koll. Jag är helt slut i huvudet, jag har börjat plugga igen (vilket jag inte gjorde förra leken) och jag orkar knappt tänka. Jag skulle vilja gå igenom dagens röstning nu men jag orkar inte. Jag reagerade på att din röst kändes ovanligt enkel för att vara du och då tog jag det. Jag vet inte om det betyder att du är ond, jag är inte alls säker på det (hade du haft röster på dig hade jag antagligen tagit någon annan). Nu gjorde jag det enkelt för mig för det var vad jag orkade med. Du är förstås fri att misstänka mig för det.

Men jösses, du brukar väl inte vara så känslig för att få en röst på dig? :p För nu känns det som att det handlar mest om att den var på dig? Nej, som sagt är jag totalt energilös av olika skäl och jag ville inte missa att rösta = jag valde att lägga en röst som såg ut att ändå bli betydelselös. Jag hade noll koll. Jag är helt slut i huvudet, jag har börjat plugga igen (vilket jag inte gjorde förra leken) och jag orkar knappt tänka. Jag skulle vilja gå igenom dagens röstning nu men jag orkar inte. Jag reagerade på att din röst kändes ovanligt enkel för att vara du och då tog jag det. Jag vet inte om det betyder att du är ond, jag är inte alls säker på det (hade du haft röster på dig hade jag antagligen tagit någon annan). Nu gjorde jag det enkelt för mig för det var vad jag orkade med. Du är förstås fri att misstänka mig för det.
Nejnej, att rösten hamnade på just mig har inte med saken att göra! :)

Jag reagerar mer på ditt sätt att spela, du brukar inte ta den enkla vägen utan även om du sticker ut och inte följer strömmen brukar det verka som du har en tanke bakom.

Nejnej, att rösten hamnade på just mig har inte med saken att göra! :)

Jag reagerar mer på ditt sätt att spela, du brukar inte ta den enkla vägen utan även om du sticker ut och inte följer strömmen brukar det verka som du har en tanke bakom.

Ja, det varierar med ork och tid. I förra leken var jag ond och hade gott om tid. I denna leken har tiden och framför allt orken varit mindre, det hade den varit oavsett vilken roll jag har nu.

DL 2
18:35 LenaH röstar på Itwasnotmeguys
20:11 Hedinn röstar på quarter4ever

(20:15 quarter4ever röstar på Derring-Do)
20:28 Ferrari röstar på quarter4ever
20:30 Habina röstar på Giraffen
20:39 petroleum röstar på quarter4ever
20:40 Lenis röstar på Derring-Do
20:46 Giraffen röstar på quarter4ever
20:49 Itwasnotmeguys röstar på Derring-Do
20:50 Helium röstar på quarter4ever
20:54 Derring-Do röstar på Habina
20:55 fio röstar på Giraffen
20:58 Niyama röstar på LenaH
21:00 quarter4ever ändrar röst till Habina

Q lynchas var granne (bybo)

Hedinn, ferrari petroleum helium och Giraffen röstade på Q
av de tre okända borde minst en vara ond tycker jag
hedinn och Ferrari la de två första rösterna på Q

Och ska man se lite på hur rösterna las från de okända så sticker väl heliums röst ut lite extra kanske?
Iom att det innan var
4 på Q
3 på DD
Skulle DD vara god hon med så vore det kanske mer logisk att lägga rösten där OM det inte är så att den som har originalnicket redan röstat där (dvs i så fall Lenis) och det skull finnas risk för att röjas i så fall. Och är DD ond ändå och Lenis och Helium också är det så blir det än mer logiskt egentligen Ffa om det sedan visar sig att Lenis skulle vara fårulven till på köpet
OBS -Bara spekulationer från mig här nu så inget jag alls vet . Försöker vrida och vända på tankarna bara

Hm
Petroleum röst sticker också ut lite för mig och känns som en sån där lite mitt i följa med strömmen röst som en ulv gärna kan tänkas göra - varken först eller sist
Giraffen är väl den av de okända som skrivit lite mer fylligt under leken , men behöver ju inte betyda något alls egentligen och lägger en fjärde röst på Q .

Det är ju din teori, förklara varför? Jag säger inte att det inte kan vara så men du måste ju förklara varför du tror det?

Vaddå min teori, varför är det din teori att bara ulvarnas dubbelnick har röstat där? Jag fattar nog inte riktigt vad du menar? Menar du att alla ulvarna har dubbelnick?

Jag tror framförallt att det skulle vara genomskinligt värre om ingen orginalulv röstade där, så därför tror jag att en orginalulv har röstat där. Inget mer eller mindre

Vaddå min teori, varför är det din teori att bara ulvarnas dubbelnick har röstat där? Jag fattar nog inte riktigt vad du menar? Menar du att alla ulvarna har dubbelnick?

Jag tror framförallt att det skulle vara genomskinligt värre om ingen orginalulv röstade där, så därför tror jag att en orginalulv har röstat där. Inget mer eller mindre
Vad pratar du om? Har jag lanserat en teori om att bara dubbelnick röstat på q?

Jag menar att den/de som är onda och har dubbelnick kan ha lagt dem på olika spelare eftersom de inte vill bli ihopkopplade.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025