Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klart den var tunn, jag hade ingen aning om att jag skulle iväg!
Här steg ulvaktierna hos dig för du hsr varit med hela kvällen och kommer ändå inte med nåt bättre?

Ärligt talat handlade det mest om att jag inte ville ta ställning mellan de det verkade stå mellan, och jag fick jättebråttom och behövde få iväg en röst. Och det kan förstås vara dumt att inte ta ställning men jag är för osäker. Så vad skulle jag göra, lotta? Fanns inte ens tid till det :laugh:. Som jag skrev innan känner jag mig ganska energilös av olika orsaker och jag ville bara inte missa att rösta.

angående DD känns det taskigt att rösta ut någon som har haft tidsbrist
Eller så är det sjysst, så den stressade stackaren kan ta det lugnt sen. :idea: Men det är ju bättre för leken att basera rösterna på (upplevd) ondska mer än tidsbrist. Och ulvarna kanske är snälla och käkar mig inatt. :idea::D Om inte så bör jag iallafall (peppar peppar) ha mer lektid imorgon.

Det som det skulle stått var det känns liksom bättre då att ändra till någon man tyckt varit skum under leken
Har reagerat på habinas följsamhet så det känns bätte att lägga rösten på någon man tycker varit skum istället för på inaktivitet

UPPDATERING
Kvällarna blev mörkare och mörkare. Temperaturen sjönk närmare och närmare minusstrecket för varje dag som gick. Det var härligt att gå ut på morgonen när luften var sådär krispig och lönnarnas löv sprakade av färger.
Men något var fel denna morgonen. En gestalt kom stapplande över gräsmattan med ett örngott på huvudet. Hon fortsatte ut på gatan och vidare bort, quarter4ever kom aldrig tillbaka hem igen.

147619861618851400_resized.png

quarter4ever var bybo

NattDL 08:00
DagDL 21:00

UPPDATERING
Kvällarna blev mörkare och mörkare. Temperaturen sjönk närmare och närmare minusstrecket för varje dag som gick. Det var härligt att gå ut på morgonen när luften var sådär krispig och lönnarnas löv sprakade av färger.
Men något var fel denna morgonen. En gestalt kom stapplande över gräsmattan med ett örngott på huvudet. Hon fortsatte ut på gatan och vidare bort, quarter4ever kom aldrig tillbaka hem igen.

147619861618851400_resized.png

quarter4ever var bybo

NattDL 08:00
DagDL 21:00

Sa ju det :cry:
Men hoppas goda kan komma igen nu!

Jaha, det blev ju i alla fall övertydligt nu vem du hör ihop med q4 (som om det inte var det innan :laugh:). Hoppas det finns skydd inatt då.

Ja då var det frågan hur man ska tolka denna röstningen :idea:

Akla andra nya nick röstade på Q och minst en av dem torde vara ond tycker jag
För som Q själv skrev alla nya nick bör ju inte vara på goda sidan?
Och funderar då på om den som har originalnicket kunde låta bli att rösta på Q med det (förutsatt att någon av de andra tre är ond nu då. Men det är ju det som min teori går ut på) för att sedan låta sitt dubbla nick rösta på Q ?
Det är ju inte helt enkelt att pussla ihop vilka som har de dubbla nicken. Men jag hoppas verkligen att Artline har ett av dem :)

Jaha, det blev ju i alla fall övertydligt nu vem du hör ihop med q4 (som om det inte var det innan :laugh:). Hoppas det finns skydd inatt då.
Tja det känns inte så troligt tyvärr men det kan de onda inte veta helt säkert förstås.
Det kan ju ha varit så att tex fio 1 siades inatt bara att det var liksom inget att komma med ;)
Det beror ju på vem som har rollen förstås.:D

Varför har det här förvandlats till leken där det bara går att hitta goda? :arghh:

Tur att jag röstade btw, strax efter ringde en kompis (det var därför jag inte kunde förklara mig för DD, Q och I-medlångtjävlanamn).

Hursom, jag har för stunden vaga misstankar mot öh.... Alla utom två. Så jag hoppas ulvarna käkar mig eller någon annan än de två. :rofl:

Nu ska jag sova! :laugh:

DL 1
18:33 Niyama röstar på Hedinn

(18:37 Hedinn röstar på bumpo)
19:01 Itwasnotmeguys röstar på helium
(19:12 batheart röstar på Itwasnotmeguys)
19:14 Lenis röstar på Itwasnotmeguys
20:05 Habina röstar på Lenis

(20:09 Hedinn ändrar röst till Ferrari)
20:21 Artline röstar på Batheart
20:22 quarter4ever röstar på Lenis
20:22 Derring-Do röstar på Batheart
20:40 LenaH röstar på Batheart

(20:41 Hedinn ändrar röst till Lenis)
(20:47 Hedinn ändrar röst till LenaH)

20,48 Helium röstar på Habina
20.49 Ferrari röstar på LenaH
20.53 Batheart röstar på Hedinn
20,54 Fio röstar på batheart
20.58 Giraffen röstar på Ferrari

20.59 Hedinn ändrar röst till Lenis

petroleum och bumpo missar DL

Batheart lynchas, vampyr
Artline dras med av vampyren, granne( bybo)
Fio käkas, lösmynt spion

DL 2
18:35 LenaH röstar på Itwasnotmeguys
20:11 Hedinn röstar på quarter4ever

(20:15 quarter4ever röstar på Derring-Do)
20:28 Ferrari röstar på quarter4ever
20:30 Habina röstar på Giraffen
20:39 petroleum röstar på quarter4ever
20:40 Lenis röstar på Derring-Do
20:46 Giraffen röstar på quarter4ever
20:49 Itwasnotmeguys röstar på Derring-Do
20:50 Helium röstar på quarter4ever
20:54 Derring-Do röstar på Habina
20:55 fio röstar på Giraffen
20:58 Niyama röstar på LenaH
21:00 quarter4ever ändrar röst till Habina

Q lynchas var granne (bybo)

Niyama röstar på hedinn-LenaH
hedinn röstar på
(bumpo,ferrari,lenis, LenaH, ) lenis-Q
IWNMG röstar på helium-DD

Lenis röstar på IWNMG-Derring-Do
Habina röstar på Lenis-Giraffen
DD röstar på Batheart-Habina
LenaH röstar på Batheart-IWNMG
Helium röstar på habina-Q
Ferrari röstar på LenaH- Q
Giraffen röstar på Ferrari-Q
Petroleum-
missar- Q
Bumpo/ fio2 missar- Giraffen

phu tror jag fick det hela rätt med färger och allt, annars får ni korrigera

Tja och med så många röster på q så går det väl inte att läsa ut så mycket ang förhäxad röst eller fårulv heller. Om jag nu inte tänker fel.

DL 1
18:33 Niyama röstar på Hedinn

(18:37 Hedinn röstar på bumpo)
19:01 Itwasnotmeguys röstar på helium
(19:12 batheart röstar på Itwasnotmeguys)
19:14 Lenis röstar på Itwasnotmeguys
20:05 Habina röstar på Lenis

(20:09 Hedinn ändrar röst till Ferrari)
20:21 Artline röstar på Batheart
20:22 quarter4ever röstar på Lenis
20:22 Derring-Do röstar på Batheart
20:40 LenaH röstar på Batheart

(20:41 Hedinn ändrar röst till Lenis)
(20:47 Hedinn ändrar röst till LenaH)

20,48 Helium röstar på Habina
20.49 Ferrari röstar på LenaH
20.53 Batheart röstar på Hedinn
20,54 Fio röstar på batheart
20.58 Giraffen röstar på Ferrari

20.59 Hedinn ändrar röst till Lenis

petroleum och bumpo missar DL

Batheart lynchas, vampyr
Artline dras med av vampyren, granne( bybo)
Fio käkas, lösmynt spion

DL 2
18:35 LenaH röstar på Itwasnotmeguys
20:11 Hedinn röstar på quarter4ever

(20:15 quarter4ever röstar på Derring-Do)
20:28 Ferrari röstar på quarter4ever
20:30 Habina röstar på Giraffen
20:39 petroleum röstar på quarter4ever
20:40 Lenis röstar på Derring-Do
20:46 Giraffen röstar på quarter4ever
20:49 Itwasnotmeguys röstar på Derring-Do
20:50 Helium röstar på quarter4ever
20:54 Derring-Do röstar på Habina
20:55 fio röstar på Giraffen
20:58 Niyama röstar på LenaH
21:00 quarter4ever ändrar röst till Habina

Q lynchas var granne (bybo)

Niyama röstar på hedinn-LenaH
hedinn röstar på
(bumpo,ferrari,lenis, LenaH, ) lenis-Q
IWNMG röstar på helium-DD

Lenis röstar på IWNMG-Derring-Do
Habina röstar på Lenis-Giraffen
DD röstar på Batheart-Habina
LenaH röstar på Batheart-IWNMG
Helium röstar på habina-Q
Ferrari röstar på LenaH- Q
Giraffen röstar på Ferrari-Q
Petroleum-
missar- Q
Bumpo/ fio2 missar- Giraffen

phu tror jag fick det hela rätt med färger och allt, annars får ni korrigera

jag undrar jag om det inte förekommer en hel del alibiröstning kors och tvärs här jag:idea:
Sedan hur och mellan vilka får tom min hjärna att spinna loss:p

Jag reagerar lite på LenaHs röst på mig måste jag medge
Om hon nu letar ulvar så tycker jag att hon kan försöka hitta en också

Men men inte lätt när man inte får tiden och hinna vara med under kvällen
Jag vill svara på detta - jag la en rätt meningslös röst baserad på vad jag stört mig på under dagen men nån starkare misstanke hade jag eg inte (och jag funderade på att skriva att jag inte hade det för din handler ger mig inget utslag! :p) men det var vad jag fick till iom den oväntade tidsbristen ikväll.
Jag trodde heller ingen skulle följa min svaga röst och så långt hade jag ju rätt iaf. :grin:

Ärligt talat handlade det mest om att jag inte ville ta ställning mellan de det verkade stå mellan, och jag fick jättebråttom och behövde få iväg en röst. Och det kan förstås vara dumt att inte ta ställning men jag är för osäker. Så vad skulle jag göra, lotta? Fanns inte ens tid till det :laugh:. Som jag skrev innan känner jag mig ganska energilös av olika orsaker och jag ville bara inte missa att rösta.
Men var min svaga röst verkligen det skummaste du kunde hitta efter att ha varit delaktig under kvällen?

Men var min svaga röst verkligen det skummaste du kunde hitta efter att ha varit delaktig under kvällen?

Nja, kanske inte. Som sagt handlade det mest om att hinna få iväg en röst och att jag inte tyckte att jag hängt med tillräckligt för att (eventuellt) vilja avgöra. Fegt, ja.

Du som var så aktiv på dagen, var det verkligen det skummaste du kunde hitta? Tycker du kastar sten i glashus här.

När jag tittar på kvällens röstlista tror jag ulvarna haft julafton ikväll...
Om jag dör i natt så skulle jag inte rikta blickarna mot dem som stod i centrum ikväll utan mot dem som INGA misstankar riktats mot.

Nja, kanske inte. Som sagt handlade det mest om att hinna få iväg en röst och att jag inte tyckte att jag hängt med tillräckligt för att (eventuellt) vilja avgöra. Fegt, ja.

Du som var så aktiv på dagen, var det verkligen det skummaste du kunde hitta? Tycker du kastar sten i glashus här.
Ja faktiskt. Sen tyckte jag inte det eg var tillräckligt skumt för att vara ont men det var jag också rätt tydlig med i min röst vilken ju ingen följde.

Jag anar också att det mest var goda som var aktiva under dagen.

Ja faktiskt. Sen tyckte jag inte det eg var tillräckligt skumt för att vara ont men det var jag också rätt tydlig med i min röst vilken ju ingen följde.

Jag anar också att det mest var goda som var aktiva under dagen.

Men vad tycker du jag skulle ha gjort? Lottat?

Jag tyckte ju inte Q var direkt skum överhuvudtaget och är lite förvånad över alla rösterna som hon fick faktiskt? Det borde gå att hitta någon eller några ulvar som röstade där tror jag. Sen kanske det är så som itwasnotblabla skrev tidigare att man har använt sina dubbelnick och röstat där och röstat annorlunda med sina vanliga nick. Fast varför då egentligen? Det måste jag fundera lite mer på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 231
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 067
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 658
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 793
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka