Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir det här inlägget oläsligt så beror det på att jag har katt och hund i knät och har datorn knappt nåbar.

Visst jag blir nojig över att Q har några röster på sig men hon är den jag reagerat mest på. Men jag kan tänka mig att ändra om det dyker upp något annat.

Giraffen röstar på Quarter4ever
Jag förstår inte riktigt teorin om att Hedinn skulle vara psykopat och jag tycker snarare det känns som Q vill sprida misstankar ditåt. Sedan känns rösten på DD väldigt olik Q.

Nu har jag inte hunnit gå tillbaka och kolla saker, men lite snabbt skrivet från minnet:

Ferrari - Har inte skrivit något jag reagerat på, verkar typ vettig
fio - kör vanlig fio-style
Giraffen - Ähm, har nog skrrivit något? Inget som fastnat.
Habina - Har på något sätt verkat skummare än vanligt? Eller så är det bara jag som skumläser?
Hedinn - Tror hennes röständringar inte säger så mycket om hennes roll, hon har väl gjort liknande förr? Vet inte vad jag ska tro om felposterna. Inte om batheart-teorin heller...
Helium - Vet jag att jag hade en tanke om igår, men den anteckningen har jag inte här. :banghead::banghead::banghead: Inget som fastnat idag.
Itwasnotmeguys - Skrivit nån lite rörig teori om fårulven, jag har inte riktigt hängt med där
LenaH - reagerar på ovanstående teori, skrivit vettiga tankar, men det gör hon väl alltid
Lenis - har varit i blåsväder för att hon läst/skrivit slarvigt.
Niyama - Verkar (som alltid) vettig
Petroleum - eh, har nog skrivit något som jag inte lagt på minnet
quarter4ever - vill rösta ut mig för att jag inte hunnit skriva (kommer du ihåg hur bra det gick när du var min onda tvilling :devil:), borde hon inte kunnat hitta nåt bättre? (Jag skrev faktiskt att jag har ont om tid när jag anmälde mig :p)

Och ur det här ska jag få ihop en röst :crazy::banghead:

Jag reagerar lite på LenaHs röst på mig måste jag medge
Om hon nu letar ulvar så tycker jag att hon kan försöka hitta en också

Men men inte lätt när man inte får tiden och hinna vara med under kvällen

Jag tycker att det är skitsvårt att rösta ikväll
Men för att hinna i tid i af och kunna hänga med i de sista diskussionerna så röstar jag nu
Itwasnotmeguys röstar på Derring-Do
Känns som att en god Derring-Do borde kommit med lite mer input oavsett tidsbrist. Kan vara åt pipsvängen tänkt kanske men hittar inget bättre

quarter4ever verkade jaga Hedinn en del men har svängt nu vet inte om det säger något om hennes roll ändå. Kanske misstänksamt att hon ångar på på sitt spår men sen svänger när andra protesterar. Kan också vara ett gott tecken att hon tar in vad andra skriver :confused: Derring-Do har inte synts till i dag och har bara skrivit 2 inlägg varav det ena var rösten på Batheart som kändes lite lätt, smyger med eller tidsbrist

Jag velar mellan dom här två och såg att båda fått röster. Vill egentligen inte riskera att avgöra när jag är så osäker men har inte hittat något annat så Helium röstar på quarter4ever för att det känns som att hon ångar på och sen anpassar sig när hon inte lyckas få med sig någon.

Jag accepterar om ni röstar ut mig , men det vore tusan så mycket bättre att hitta en ulv!
Men visst om ingen hittar nåt mer skumt än mig så kan det kanske hjälpa till lite för resten hur det egentligen är
Sedan hjälper det ju inte mig då det nog är färdiglekt för mig sedan

Gah, jag känner egentligen inte att jag har några vettiga teorier om någon, men det får bli såhär: Mitt intryck från min ytterst översiktliga genomläsning är att Habina känns lite skum i hur hon hoppar mellan teorier?
Derring-Do röstar på Habina

Herregud, känns helt omöjligt att få iväg en röst här..Q och DD har flest röster på sig och sen med dolda och allt vet man aldrig vad det hamnar.. Tycker ju inte Q känns jätteskum alltså och angående DD känns det taskigt att rösta ut någon som har haft tidsbrist. Mest skummast av allt är ju såklart alla Dubbelnick.. Känner nog lite som Habina faktiskt att Giraffen känns svår att greppa , har skrivit en del men jag fattar inte om vad egentligen.. Det sista nu om Lenis förvirring som jag visserligen håller med om men förstår kanske inte varför hon ens drog upp det apropå vad? Känns lite eeh ok. Ja giraffen känns helt klart skummast idag så

fio röstar på Giraffen

Skulle inte rösta i sista minuten denna lek, suck. Känner inte att jag hinner "ta ställning".

Niyama röstar på LenaH
enligt tidigare teori om att dagens röst kändes ovanligt tunn för att komma från henne.

Det sista nu om Lenis förvirring som jag visserligen håller med om men förstår kanske inte varför hon ens drog upp det apropå vad?
Jag ville mest förklara att jag ändrat mig eftersom Lenis tog upp det i sitt teoriinlägg. Min första känsla var att hon var en ulv som grävde efter att veta något om Hedinn. Men i andra genomläsningen så tyckte jag hon verkade ärlig med att hon inte förstod.

Blev hur stressad som helst för jag vet att min datorklocka går nån minut efter bukeklockan, så ville bara vara säker på att få iväg en röst.

För att rädda mig själv så ändrar jag röst till Habina
För hennes sätt att liksom haka i andras teorier utan att komma med riktigt egna
quarter4ever ändrar röst till habina
Om inte annat för att jag inte är helt säker på DDs ondska. Min röst lades i god tid (så bra var det :meh: )
Om det ändå kan ställas på ända mtp allt i kulisserna så hellre habina än DD

Nu när DD kommit med lite reflektioner så känns det inte lika rätt att ha röstat där
Så ändrar rösten till habina istället som jag ändå haft funderingar på under dagen
Känns som bättre så
Itwasnotmeguys ändrar till habina

Jag ville mest förklara att jag ändrat mig eftersom Lenis tog upp det i sitt teoriinlägg. Min första känsla var att hon var en ulv som grävde efter att veta något om Hedinn. Men i andra genomläsningen så tyckte jag hon verkade ärlig med att hon inte förstod.

Aha det missade jag :o

Skulle inte rösta i sista minuten denna lek, suck. Känner inte att jag hinner "ta ställning".

Niyama röstar på LenaH
enligt tidigare teori om att dagens röst kändes ovanligt tunn för att komma från henne.
Klart den var tunn, jag hade ingen aning om att jag skulle iväg!
Här steg ulvaktierna hos dig för du hsr varit med hela kvällen och kommer ändå inte med nåt bättre?

DL 2
18:35 LenaH röstar på Itwasnotmeguys
20:11 Hedinn röstar på quarter4ever
(20:15 quarter4ever röstar på Derring-Do)
20:28 Ferrari röstar på quarter4ever
20:30 Habina röstar på Giraffen
20:39 petroleum röstar på quarter4ever
20:40 Lenis röstar på Derring-Do
20:46 Giraffen röstar på quarter4ever
20:49 Itwasnotmeguys röstar på Derring-Do
20:50 Helium röstar på quarter4ever
20:54 Derring-Do röstar på Habina
20:55 fio röstar på Giraffen
20:58 Niyama röstar på LenaH
21:00 quarter4ever ändrar röst till Habina

Itwasnotmeguys: 1
quarter4ever: 5
Derring-Do: 2
Giraffen: 2
Habina: 2
LenaH: 1

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar