Menar du Helium som Niyamas dubbelnick alltså?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du Helium som Niyamas dubbelnick alltså?
ja bland annat .
Sedan kan jag ju möjligen ha kopplat ihop fel där med Lenis och helium Men faktum kvarstår att heliums röst på mig istället för DD i det läget får mig att fundera över DDs sida faktiskt .
Om man nu kan anta att helium är på de ondas sida och DD är god så är det väl lysande att lägga en röst på henne så det blir lika mellan oss? Eller är det bara jag som funderar så?
Är dock DD ond så känns det ju mer logiskt att INTE rösta där
Eller så är det en slug djäkel bakom nicket helium som fattar att man kan tänka lite såhär ?
hm
vad är bättre för ulvar än att två goda står mot varandra som ingen egentligen vet om den andra är god som blir kvar ?Alltså jag vet inte, jag får inte ihop den teorin faktiskt
Du är inte stockholmare va?
Läs om, läs rätt. Jag har aldrig nämnt Lenis i samma mening som Helium.Intressanta tankar som framkommit inatt, tycker helt klart att DD börjar bli allt mer skum om man ser till röstningen (teori lanserad av I).
Sedan undrar jag precis som (LenaH?) kring Lenis vs helium, kan Lenis vara ulv?
Niyama blir jag inte klok på, men det blir jag sällan. Däremot vill jag (som vanligt) att LenaH är god, men har inget riktigt att ta på. Gillar hur hon kommer med teorier iaf.
Hoppas nu jag kan posta innan dl.
Läs om, läs rätt. Jag har aldrig nämnt Lenis i samma mening som Helium.
Hm det var jag som skrev detOk, då var det någon annan. Jag tyckte ivf att det lät bra.
Hm det var jag som skrev det
Varför lät det bra?
Så du tror inte att något dubbel/anonymt nick har en ond handler ?Time to sleep. Jag tror att jag listat ut ett dubbelnick men känner att jag nog hellre försöker hitta onda än ägare till nicken. så inte lagt så mycket energi där. Måste sova nu så har inte så mycket mer att tillägga, men det är ju ungefär samma personer aktiva nu som tidigare i leken så det är ju svårt att fatta nått om de andra.. Nåja. Natti
Det skrev jag inte men jag tyckte det var vanskligt att leta dubbelnick och fundera över det. så det har jag lagt åt sidan.Så du tror inte att något dubbel/anonymt nick har en ond handler ?
ok Hur går dina tankar på det som du fokuserat på då?Det skrev jag inte men jag tyckte det var vanskligt att leta dubbelnick och fundera över det. så det har jag lagt åt sidan.