Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju just såna saker du förhoppningsvis kommer att lära dig på den utbildning du ska gå. Det finns säkert folk däruppe som kan hjälpa dig med det när du kommer dit, dessutom skulle han väl delvis användas i undervisningen så han lär väl stå uppstallad i skolan och de borde väl ha folk som vet "lite" om fodring.
Nu har jag aldrig varit på Wången men det verkar ju vara ett bra ställe. Lugna ner dig lite och tänk på att allt inte behöver vara perfekt när du kommer dit, du och Filipuss är väl där för att lära er mera.Snart kommer du förhoppningsvis vara omgiven av kunniga hästpersoner inom olika ämnen.
kl
Varför kan inte alla bara tycka och tänka som jag? Tänk vad mycket bättre och vad mycket lättare allt skulle bli då!
Jag är så trött på att inte få bestämma själv över min hästs situation. Trött på alla olika åsikter hit och dit och trött på att min prins inte får ha en hel flock att gå med utan bara får ha en hagkompis. Ännu tröttare på att denna enda hagkompis har och kommer att bytas ut vid flera tillfällen. Suck.
Ge mig ett fint stall någon där det finns paddock, lösdrift, boxar, bra ridvägar, bra folk och många hästar!
//Julia
Så har jag i min shettisbox! Väggarna är ca 1.40 höga, men galler ovanför det, men i shettisboxen finns ett "fönster" ut mot gången där gallret börjar typ på en meter. Det sitter på gångjärn, så det går att fälla ner så han kan kika ut om han vill.
är det inte den speciella aloen som du är återförsäljare av eller är jag ute och cyklar?