Jag känner samma sak. Jag tror jag misstänker bollen mer än lilltess.Det lönar sig inte och rösta på någon utan röster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner samma sak. Jag tror jag misstänker bollen mer än lilltess.Det lönar sig inte och rösta på någon utan röster.
jag har gått i landsorg för vi är ute i hockey-VMDL 4
20:53 cirkus röstar på Lilltess
21:03 bollen__ röstar på Lilltess
21:13 EmmaN röstar på Artline
21:57 Artline röstar på Lilltess
21:59 Lobelia röstar på Lilltess
22:00 Snurrfian röstar på Lilltess
Lilltess 5
Artline 1
(edit - Lilltess missar?)
jag har gått i landsorg för vi är ute i hockey-VM
Om man ska värdera matchen i sorg och lycka är det bäst att Ryssland vinner, det finns fler av dem som kan jubla
avd the moore the merrier?Om man ska värdera matchen i sorg och lycka är det bäst att Ryssland vinner, det finns fler av dem som kan jubla
Jag kom på att om Lilltess är i lyan så lär de stoppa lynchen nu (de fick ju nyckeln när Habina dog och borgmästarkraften att stoppa lynch va?) och sen så räcker det med lyckat käk inatt så vinner onda....
Jag känner en viss uppförsbacke
Jag kom på att om Lilltess är i lyan så lär de stoppa lynchen nu (de fick ju nyckeln när Habina dog och borgmästarkraften att stoppa lynch va?) och sen så räcker det med lyckat käk inatt så vinner onda....
Jag känner en viss uppförsbacke
Typ, bäst vore det om Kina vann hela VM, det finns gott o Kineseravd the moore the merrier?