Grimm - Ulvlek!

Känner mig fortfarande nojig över att bollen röstade på lilltess. Hade en ulvkollega gjort så? Är båda onda? är en ond? vem är i sådanfall ond?

Om vi ska samla rösterna så har jag inte så mycket val och en röst på bollen hade inte gjort något.

Artline röstar på Lilltess
Bsf kanske försökte hinta till lyan genom att säga att hon inte skulle rösta på shaggy för hon var troligen god pågrund av att Q käkades.

Lobelia röstar på Lilltess

Enligt

Shaggy/lilltess är knepigare, ärligt talat hänger jag inte med i resonemangen rin dem. Det jag regerade på däremot var reaktionen på Cirkus teori om ondhet pga Q. Jag har fått för mig att Shaggy föredrar att vara god. Kan det vara en delförklaring till att hon lackade ur på cirkus (jag har gjort det för länge sedan angående Q och skumhet att rösta på henne).

Jag undrar mest var Lilltess är?

Varför är hon inte här och försvarar sig åtminstone litegranna?

Nu nojar jag att hon är god och har givit upp eller så offrar lyan henne och det går ju bra för min del

DL 4
20:53 cirkus röstar på Lilltess
21:03 bollen__ röstar på Lilltess
21:13 EmmaN röstar på Artline
21:57 Artline röstar på Lilltess
21:59 Lobelia röstar på Lilltess

Lilltess 4
Artline 1

:crazy: Ole dole doff... Jag väljer att gå på att Lilltess är ulv eftersom det är mycket som talar emot henne.
Snurrfian röstar på Lilltess

DL 4
22:00 Snurrfian röstar på Lilltess

Lilltess 5
Artline 1

(edit - Lilltess missar?)

DL 4
22:00 Snurrfian röstar på Lilltess

Lilltess 5
Artline 1

(edit - Lilltess missar?)
jag har gått i landsorg för vi är ute i hockey-VM:cry::cry::cry:

Vill ha uppdatering nu! Sjukt spännande att se om det är en ulv eller goding som åker. Hoppas på första ulven!!

Jag kom på att om Lilltess är i lyan så lär de stoppa lynchen nu (de fick ju nyckeln när Habina dog och borgmästarkraften att stoppa lynch va?) och sen så räcker det med lyckat käk inatt så vinner onda....
Jag känner en viss uppförsbacke

Jag kom på att om Lilltess är i lyan så lär de stoppa lynchen nu (de fick ju nyckeln när Habina dog och borgmästarkraften att stoppa lynch va?) och sen så räcker det med lyckat käk inatt så vinner onda....
Jag känner en viss uppförsbacke

Och om hon är god så räcker det också med lyckat käk.

Alltså - fan

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar