Grimm - Ulvlek!

Uppdatering!

Det går inte riktigt som Trubel hade velat. Hon bekände just sin kärlek för en man, men han tog inte det hela särskilt bra. Och hon hade helt enkelt inget val.

Efteråt var hon bestört av sig själv och sitt handlande, kanske hon kunnat göra annorlunda? Hon tog en promenad för att rensa tankarna. Den promenaden skulle bli hennes sista...

Lilltess var Trubel – Välsignad. Hennes kärlekspartner var bollen__ som var Hundjäger (Verrat) och ulv!

Men, men, men...

Alltså bra och dåligt kan man ju minst sagt säga.

Det som är riktigt bra är att det inte räcker med ett lyckat käk för att onda ska vinna

Iallafall en ulv, även om det inte var den som röstades på. Sen var det väldigt synd att lilltess var den välsignade eftersom den hade blivit jobbig för ulvarna med uteblivet käk. Men som sagt, bara två ulvar kvar nu. Hoppas på godare jaktlycka imorgon! :)

Spööööök

Det var ju nästan tur att jag åkte eftersom jag helt glömde bort leken. Jag jobbade för första gången på 2 1/2 vecka (varit hemma pga graviditetsillamående) och slutade 22.00. PS. Förlåt för att jag föll för en ulv men bollen är ju så rund och go! ;)

Spööööök

Det var ju nästan tur att jag åkte eftersom jag helt glömde bort leken. Jag jobbade för första gången på 2 1/2 vecka (varit hemma pga graviditetsillamående) och slutade 22.00. PS. Förlåt för att jag föll för en ulv men bollen är ju så rund och go! ;)
Mäh. Jag visste inte ens att vi var kära. Men föralldel du verkar go du med :love:

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar