Men vi har två som inte kan käkas så hoppas ulvarna väljer någon av dem.Och om hon är god så räcker det också med lyckat käk.
Alltså - fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vi har två som inte kan käkas så hoppas ulvarna väljer någon av dem.Och om hon är god så räcker det också med lyckat käk.
Alltså - fan
fler än av mig iafTyp, bäst vore det om Kina vann hela VM, det finns gott o Kineser
Vi får hoppas att lilltess har nyckeln och inte hunnit vara onlineOch om hon är god så räcker det också med lyckat käk.
Alltså - fan
Men vi har två som inte kan käkas så hoppas ulvarna väljer någon av dem.
Vi får hoppas att lilltess har nyckeln och inte hunnit vara online
Jag gillar hur du tänker *håller tummarna*Vi får hoppas att lilltess har nyckeln och inte hunnit vara online
Problemet är fortfarande att ulvarna har nyckeln. Så det vore bra om ängeln skyddade rätt i natt.Men, men, men...
Alltså bra och dåligt kan man ju minst sagt säga.
Det som är riktigt bra är att det inte räcker med ett lyckat käk för att onda ska vinna
Mäh. Jag visste inte ens att vi var kära. Men föralldel du verkar go du medSpööööök
Det var ju nästan tur att jag åkte eftersom jag helt glömde bort leken. Jag jobbade för första gången på 2 1/2 vecka (varit hemma pga graviditetsillamående) och slutade 22.00. PS. Förlåt för att jag föll för en ulv men bollen är ju så rund och go!
du som redan är i välsignat tillstånd borde ju haft kraft att stå emotSpööööök
Det var ju nästan tur att jag åkte eftersom jag helt glömde bort leken. Jag jobbade för första gången på 2 1/2 vecka (varit hemma pga graviditetsillamående) och slutade 22.00. PS. Förlåt för att jag föll för en ulv men bollen är ju så rund och go!
Problemet är fortfarande att ulvarna har nyckeln. Så det vore bra om ängeln skyddade rätt i natt.
Sorry, jag fick infon 22.00Mäh. Jag visste inte ens att vi var kära. Men föralldel du verkar go du med
Aj see!Sorry, jag fick infon 22.00