Lite funderingar från mig
Nu hoppas vi att ulvarna valt fel inatt, t.ex. den ängeln skyddar eller den välsignade så att käket uteblir. Även adalind skulle kunna ge uteblivet käk då hon kan stoppa en lynch mot sig själv.
Denna kommentar från shaggy tycker jag skaver lite. Jag har reagerat på den innan men inte analyserat den. Hur fanns det en möjlighet att veta ett par man inte ville rösta på i första DL? Hade det varit en "vanlig" första DL hade jag definitivt trott att Shaggy satt i lyan och inte ville rösta på sina lyamedlemmar.Snart dl och jag har inte en susning. Det finns ett par jag vet att jag inte ska rösta på men sen?
Shaggys röst här har analyserats av flera, bland annat cirkus. Jag tänker såhär att en ond skulle absolut kunnat rösta på Q för att försöka få ut denne under första DL. Dock är ju Q av flera ansedd som en duktig spelare som är värd mycket för den sidan som hon tillhör och kanske skulle man inte rösta på Q i första om man är ond? Vad jag försöker få fram är att jag håller ögonen öppna på Lilltess (shaggy) för jag misstänker att det skulle kunna gömma sig en ulv här.Shaggy röstar på Quarter4ever
För att hon trots mycket skrivande fortfarande inte röstat. Det känns som hon vill avvakta och glida med i röstningen genom att rösta så sent som möjligt
Läst ikapp mig nu. Har varit i radioskugga nästan hela dagen.
Cirkus tycker jag beter sig märkligt, hon snurrar in sig på ett sätt som inte är likt henne. Men gör det henne ond? Oklart...
Att jag blir godförklarad för att goda quarter4ever röstade på mig i Dl1 gör mig misstänksam mot blacksmithfarm. Nog för att jag vet min roll, men är det inte lite väl långsökt att godförklara någon på de grunderna?
EmmaN försöker hitta ulvar genom att kolla på de minst aktiva. Jag kommer inte vara jätteaktiv den här leken @EmmaN , precis som jag varit i de tidigare lekarna. Jag leker för att det är kul och jag leker så mycket jag hinner. Hittills har jag inte fått någon varning från LL för bristande aktivitet och så länge jag inte får det tänker jag fortsätta leka. Det gäller oavsett vilken roll jag har. Men jag gillar att du i alla fall gör ett försök att hitta ulvar, så det blir lite mer plus i kanten.
Lobelia gjorde en fin sammanställning av Habinas inlägg efter tiden då hon borde ha siat någon. Jag tror dock att det skulle kunna vara som artline skriver nedan, att hon inte hann sia någon eller att hon siade Q som god och inte såg någon mening i att dela med sig då Q blev käkad samma natt. Onödigt att visa sig.Habinas inlägg under relevant period.
Tänk om Habina inte siade någon? Hon kanske inte var inne mellan det att rollerna lottas och DL som var 11.
Nu hoppas vi att ulvarna valt fel inatt, t.ex. den ängeln skyddar eller den välsignade så att käket uteblir. Även adalind skulle kunna ge uteblivet käk då hon kan stoppa en lynch mot sig själv.