Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänker du då kring gårdagens lynch och att Habina röstade på dig utan en hint av osäkerhet?
Så du tror att en rutinerad spelare som Habina skulle valt att inte på något vis indikera att hon siat någon och utfallet av sian?Habina var god. Hon hade ingen information om mig. Jag tror att hon siat någon god, eller ingen alls (Q). Jag vet ju inte varför hon valde ut just mig, men troligen hade hon inte hittat något som var tillräckligt skumt att hon ville rösta efter det. Hon verkade dessutom känna sig lite stressad över att hinna få iväg en röst. Hade hon siat någon som ond tror jag att hon i alla fall hade försökt nämna det tidigare, för att försöka få med sig fler.
Så du tror att en rutinerad spelare som Habina skulle valt att inte på något vis indikera att hon siat någon och utfallet av sian?
Och röstat utan någon direkt reservation på en icke siad på ett vis som kan antyda att denna är siad?
Varför skulle hon inte siat?Om hon inte siat någon, varför skulle hon försöka indikera att hon gjort det? Hon var ju tvungen att rösta, och hon trodde väl att jag var ond. Jag tror ändå att en så pass rutinerad spelare som Habina skulle nämnt något om mig och tveksamheter om mig tidigare under dagen för att försöka få med sig fler i lynchen mot mig om hon siat mig som ond.
Varför skulle hon inte siat?
Och det skulle hon inte framfört på något vis överhuvudtaget?Om hon valt att sia Q så misslyckades ju sian eftersom Q blev käk.
Ungefär, jag får väl käka upp min hatt i såfall...
Och det skulle hon inte framfört på något vis överhuvudtaget?
Vi får verkligen hoppas att röstningen ger något, oavsett om klara är ond eller god. Det skulle dock vara väldigt trevligt att få ut en ulv nu, det är dags!I vilket fall som helst så visar det sig att klara är god nu så kan det hjälpa till att räta ut några frågetecken. Så något bra måste ju komma ur denna lynchen!
Du visar väldiga prov på fantasi här hittills med alla förklaringar, du kan säkert komma på minst tio vis om du villPå vilket sätt skulle hon ha gjort det menar du?
Fast det är ju du som vill ha några bevis på att hon inte siat Q. Inte jag.Du visar väldiga prov på fantasi här hittills med alla förklaringar, du kan säkert komma på minst tio vis om du vill
Det är du som vill få mig att tro det, det var din idé Jag saknar minsta indikation i den riktningen.Fast det är ju du som vill ha några bevis på att hon inte siat Q. Inte jag.
Inte alls säkert, när jag var siare sist så gav jag ett reserv namn om mitt mål hunnit dö. Sasse kanske accepterar det.Om hon valt att sia Q så misslyckades ju sian eftersom Q blev käk.