Habina, FiaM och bollen__ röstade på mig igår pga min felskrivning. Om jag får säga det själv, hemskt tunna teorier. Habina var god. Och eftersom hon la rösten på mig är jag säker på att hon inte siat någon som ond och därför var tvungen att hitta på något annat att rösta efter.
FiaM tycker att jag reagerade på reaktionerna på min felskrivning. Jag vet inte vad hon har sett som jag inte skrivit. Jag kommenterade det två gånger. En gång när jag bekräftade att det självklart var en felskrivning och en gång när jag frågade om det verkligen var så skumt att man råkade byta två ord. Jag tycker inte själv att jag reagerade så väldigt, men det är tydligen en tolkningsfråga. Jag har gjort samma fel förut när jag var god, det hängde helt enkelt på att jag egentligen inte hade tid att leka just då.
bollens röst däremot tycker jag är intressant. Dels lägger hon till saker i min teori som inte finns med där och som inte stämmer. Dels tar hon också upp cirkus, hennes förvirring och att det är skumt. Men inte tillräckligt skumt för att vilja rösta där. Jag tror att bollen__ kan tänkas vara ond (där lägger jag även in BSFs röst på bollen som jag tror var en signal till lyan) och inte ville riskera att rösta ut en eventuellt ond kumpan.