Jag måste skriva ner några tankar nu.
Lobelia har drivit rätt hårt mot Klara idag, faktum är att det skulle ju kunna se ut som om hon vore en ulv som gjorde så, men jag tror faktiskt att hon ärligt trodde att Klara var ond och hon försökte få Klara förklara sig men lyckades inte - det kan tolkas som att hon pressade henne. jag vet ärligt talat inte om en ulv-Lobelia skulle sticka ut så? Visst startade hon ett drev (mha bsf från gårdagen
) men jag är inte säker på att Lobelia är ulv ändå. Klara var fruktansvärt skum och bsf lyckades verkligen .. Hon är på obs-listan, men inte så jättehögt upp trots allt.
Snurrfian - hon var inte med i drevet mot Klara - hon hade ett eget spår som också fick ett litet gäng följare (Klara - inte så konstigt och EmmaN) Jag är inte 100 på att jag tycker att teorin om att bsf's röst på bollen__ borde indikera en hint till lyan. bollen__ kan mkt väl vara ond? Är bollen__ ond så tror jag att (jag med säkerhet kan säga) att Snurrfian är god. Så ett försiktigt god på henne.
bollen__ alltså, jag vet inte. Hon röstar l på Klara igår och likaså idag. Jag fattar att hon röstade på Klara idag, det var ju hennes största chans att inte åka själv. Sen om bsf's röst på bollen__ är en hint - ja det återstår att se. Jag vill inte stänga den dörren, men samtidigt så tycker jag inte att själva bollen__- stuckit ut direkt. Ytterligare en på obs-listan.
EmmaN hade en väldigt bra och fyllig teori igår om bsf - det hade varit fint med lite mera tankar idag. Hon följer inte heller drevet mot Klara - det säger ingenting egentligen. I läget när hon röstade så såg det rätt så kört ut för Klara - å andra sidan så finns väl åtminstone 3 möjliga röster i bakrunden (Röstfifflare, spöket och nyckelns extraröst) så med hennes röst hade utfallet kunnat vara annorlunda. Så litegrann samma som med Snurris - om bollen__ är ond så tror jag att EmmaN kan vara god (inte lika säker som med Snurris dock).
Artline, FiaM och Lilltess vill jag se mer av innan jag vågar säga ngt. Alla tre är med mot Klara idag och jag tror att det kan dölja sig minst en ulv här
Detta var mina två cent och jag hoppas jag inte glömt nån.