Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt att jag kapar tråden lite hehe..
CosmicQueen:
Får inte tag i dig.. Har du sett pm/mail om vecka 29?
Var också till BM idag! Bebisen mådde fint, jag fick höra på hjärtat, 140 slag.
Därimot så måste jag börja använda skenor på handlederna på natten nu, minns inte vad det hette det jag hade, typ att fingrarna domnar bort.
Sen verkar inte järntabletterna ta som de ska, så de fick jag byta! Annars var allt perfekt!
Det är väl livmodern dem mäter?
Hade det varit magen så hade väl CQ legat betydligt högre än du, hon har ju typ dubbelt så stor mage!
Opererar de inte karpaltunnelsyndrom? Det är den största arbetsskadan på mitt jobb, 99% får det. Och då opererar man..
Hittar inte på kameran
Hjärtljud: 155 slag/minut mina misstankar om att det är en tjej är nu ännu större
Hittar inte på kameran
Jag var hos BM den 29/6 (Vecka 23)
SF mått: 24 cm (stooooor mage jämfört mer era!!)
Hjärtljud: 155 slag/minut mina misstankar om att det är en tjej är nu ännu större
Var också till BM idag! Bebisen mådde fint, jag fick höra på hjärtat, 140 slag.
Därimot så måste jag börja använda skenor på handlederna på natten nu, minns inte vad det hette det jag hade, typ att fingrarna domnar bort.
Sen verkar inte järntabletterna ta som de ska, så de fick jag byta! Annars var allt perfekt!
Det är väl livmodern dem mäter?
Hade det varit magen så hade väl CQ legat betydligt högre än du, hon har ju typ dubbelt så stor mage!