Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Ja, det verkar faktiskt va ett babyboom år... det är tre bara på våran gata... det kommer ju att finnas lekkamrater iaf:idea:

(knapplån)

Håll i er, här kommer snurpe i 37+0 (dagsfärska bilder) 20 kg (!) tyngre än vanligt...

070517%20005forminskad.jpg

070517%20004forminskad.jpg

070517%20003forminskad.jpg

/snurpe

Nu har bebis börjat sparka så det står härliga till... Känns som någon duttar på insidan... Skithäftigt, och MYSIGT! :D

Nu kan jag hålla koll på h*n själv! :banana:

Samma här, visst är det en UNDERBAR känsla. :love: Jag började känna i förra veckan, flera dgr i rad, sedan var det lugnt i 3 dgr, men så igårkväll hade lillen ett gympapass utan dess like. :D :love:

4 dgr kvar till UL...nervöst & spännande. ;)

Ja, det verkar faktiskt va ett babyboom år... det är tre bara på våran gata... det kommer ju att finnas lekkamrater iaf:idea:

Som här då, tom i våran lilla by har det fötts 3 småknoddar bara senaste månaden & då menar jag LITEN by, kanske runt 100 personer totalt.

Men roligt att det blir så många småttingar samtidigt. :)

Min mage är ju borta (eller ja, mer elle mindre då ;) ) sedan ett par månader, men så här såg den ut några timmar innan dottern föddes i vecka 41+0:

Vecka42.jpg

Är du säker på att det inte är två? Jag tycker du har en enorm mage, för att bara vara i vecka 19... :D

*Knapplån*

Här är en ny på min, sparkade av mig täcket i morse och herregud vad tydligt det syns när man ligger ner :rofl:

Vecka 18 (17+4)

phpa5bw5q.jpg

En arbetskollega är i vecka 19, hennes första grav. Hon är lika tjock som du, och ska ha tvillingar!

Så jag röstar på tvillingar! :D :love:

Ingenting? Haha jag ser ju inte ens muffen längre :p

Jolanta Jag har hört att vissa börjat läcka runt v.20.

DEN var längesen jag såg här, det är väl helt vildvuxet där nu :rofl:

Här har brösten börjat spänna igen, och det känns som när jag ammade son nr 1, så det var med lite spänning jag lyfte på tröjan för att kolla läget. Men ännu var det inget läckage!

Mitt är typ genomskinligt! :D

Jag tryckte lite försiktigt på bröstet, och då droppade det en massa! :o

Åh, på onsdag är det UL!

Tänk om bäbis har två huvud eller något! :eek:

Min mage är ju borta (eller ja, mer elle mindre då ;) ) sedan ett par månader, men så här såg den ut några timmar innan dottern föddes i vecka 41+0:

Vecka42.jpg

Gud vad vältränad du ser ut! Det ser inte ut som du gått upp någonting annat än magen ju! Jätte fint =) Inga bristningar heller?

//julia

Haha...det är MÅNGA som tror att det är tvillingar. Det visar sig på tisdag. ;) :D

Jag håller med de där "många" :eek: Shit! Om det inte är tvillingar så måste du få en jättebäbis :D

Fan vad fina magar alla har, jag bli så avundsjuk!!! Det rycker i bebisnerverna rejält på Prosit nu :angel: :love:

Gud vad vältränad du ser ut! Det ser inte ut som du gått upp någonting annat än magen ju! Jätte fint =) Inga bristningar heller?

//julia
Oj, tack :o Nej, jag har haft tur och inte gått upp så mycket under mina graviditeter. Jag har inte samlat på mig någon vätska alls och så har jag hållit igång ganska bra med träning också. Men avsaknaden av bristningar får jag väl tacka mina gener för ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 181
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30