Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Det är tydligen olika i olika kommuner. Vi fick också bara göra ett i vecka 17 och sedan inge mer. Jag som hade velat göra ett i slutet av graviditeten nu när bebis är lite större :( Här gör de bara flera UL om något är tokigt. Ser allt bra ut, tycker de att det räcker med ett.

Fast nu får jag ju se bebis IRL när som helst :love: (BF om exakt 2 veckor).

/snurpe

Jag har gjort 4 ul hittills=)

Det vanliga i v. 19 (visade sig att jag va i v 17)
Sen ett könsbestämmande ul i v. 25
Sen kunde inte BM känna om huvudet var neråt i v 36, så ett snabbt ul gjordes för säkerhets skull.
Och igår (v. 39+1) va Bm osäker på om det var huvudet eller rumpan som va neråt. så ett till ul gjordes.

Dom två sista va inte så roliga att kolla på då man bara kollade snabbt och såg en rund sak som föreställde huvudet=)

Vi blev flyttade till 21 ist för 15 okt, så jag är i början av v.19 ist för början av v.20 som vi trodde. :D

Jag är beräknad 22 Oktober, får väl ett mer exakt datum nästa vecka då ska jag på UL :bump:

Har redan vart på ett i v.14, och skulle gått nu på fredag men då kan inte sambon så jag får vänta ännu längre *gaaahhh*

KL

Nu har jag varit på UL! :bump: :banana: :bump: :banana:

Allt såg bra ut, men det gick inte att se om det var en pojke eller flicka :mad: :D

H*n låg med huvudet snett nere i bäckenet, och vägrade flytta på sig, fast BM vara å "ruskade i h*n. Då vevade den bara argt med armarna, åt token som störde!

Oj vilken känsla det var!

Vart framflyttad till 20 oktober, nu är vi typ lika långt gånget CosmicQueen. Och pmm också för den delen! Vi har ju dagarna efter varandra! :D

Bilder kommer när jag lyckas få in dem på datorn, fast dem vart dåliga, för som sagt, ungen vägrade flytta sig från sin lilla håla! :rofl:

Vart framflyttad till 20 oktober, nu är vi typ lika långt gånget CosmicQueen. Och pmm också för den delen! Vi har ju dagarna efter varandra! :D

Jag tyckte jag kände igen er på det där sex partyt i slutet på januari :angel: Prövade ni oxå den där killen i hemliga rummet? :rofl:

...ser nästan ut som att jag svarar på inlägget precis ovan, men det gör jag ju inte... Jag hann med mitt party innan...

Tackar, ändå börjar jag känna mig riktigt otymplig och oeffektiv nu. På fredag har jag bara 5 veckor kvar, gutt! (om bebis behagar komma när det är beräknat)

Senast ändrad:

KL

H*n låg med huvudet snett nere i bäckenet, och vägrade flytta på sig, fast BM vara å "ruskade i h*n. Då vevade den bara argt med armarna, åt token som störde!

:rofl: åsiktsfull?

Fast så reagerar den här skrutten med, jädrar vad protesterande det var igår efter att bm klämde och ruckade för att se om huvudet fixerat sig eller inte. Tror att den lille var sur resten av dan, för huvva vad plågade mina revben blev :eek:

Precis, "komma här å störa, mitt i skönhetssömnen" :rofl: :rofl: :rofl:

Ja, än så länge så har min ganska snälla sparkar, men det blir väl värre! :crazy: :D

Oooja! Vänta du bara:devil:

Den sista tiden är dom jävligt starka!

Inte skönt när dom får in en klockren spark på revbenen:crazy:

Oooja! Vänta du bara:devil:

Den sista tiden är dom jävligt starka!

Inte skönt när dom får in en klockren spark på revbenen:crazy:

Min kille sparkade aldrig mig på revbenen. Upplevde inte att en enda spark gjorde ont.

En helt nytagen bild på mig & magen. V.19 (18+5) Är så stolt att jag bär en liten bebis där inne, är nog först nu, efter UL i förrgår som jag verkligen fattar vad som händer i min mage. :love:
Helt sanslöst vad jag läääängtar till 21 oktober. :D

Jag & Magen

Vad skönt att höra någon som inte haft ont av sparkarna, hör ju många som blir "plågade" i slutet med rejäla träffar.

Den senaste veckan har min krabat blivit allt livligare, magen har växt explosionsartat bara på 5-6 dagar, och sparkarna är det mest underbara (än så länge:angel: ) kraftiga nu men sköna, det är så mysigt!:love:

vecka 34+2

img_1624.jpg

Senast ändrad:

*knapplån*

Herregud, jag är ju skit fet :eek:

phpbsu0g2.jpg

V.18+1 ursäkta mina vackra händer, jag sitter och skriver vid datorn samtidigt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 182
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar