Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Här kommer föresten UL bilden! Kass kvalitet, dels för hur bebis låg, dels för att jag fotat av bilden med en digitalkamera!

Men lill*n syns iaf! :D

bebis.jpg

Din kamera är i alla fall 10000 ggr bättre än min + att jag tycker bm tog dåliga bilder men h*n höll ju för ansiktet så det kanske inte var så enkelt ;)

phplyemtx.jpg

Kolla de ligger ju likadant fast min fick lite av huvudet kapat.
Länk

Magen slutar jag snart fotta, haha, den blir större och större för varenda bild fast de bara skiljer några sekunder *hrm*

Sen har vi monstret :eek:

phpvkimfi.jpg

phpwhj9yi.jpg

Magen ser sne ut för jag tar kort på mig själv och har inte tid att ha självutlösning (mega dåligt batteri)

Enligt senaste mensen är jag i vecka 19+6 och enligt ul 19+1.
Kände första regäla sparken igår kväll, låg med handen och försökte känna något, så helt plötsligt världens spark, trodde nästan jag skulle ramla ur sängen :love:

Hehe, säker på att du bara är i v. 19? (20)

Fast magar växer ju så olika och i perioder, rätt som det är växer det ingenting :p

*kl*
Snart kanske min mage är tooom :banana:
Vattnet har gått i två "splosh" omgång och nu börjar det kännas.
Ska bli spännande att se om den här lille har lika brottom ut som jag hade eller om det är lite lugnare.

Hehe, säker på att du bara är i v. 19? (20)

Fast magar växer ju så olika och i perioder, rätt som det är växer det ingenting :p

Jepp, enligt senaste mens bf 22/10 och efter ul 28/10. Det har gått skitfort från ingenting till att verkligen synas.

Idag skulle jag handla en klänning för sambons brors student, haha, plocka på mig av allt jag hittade som var snyggt (tack gud för detta ynderbara mode som är nu!) och gick in och börja prova, haha, spännande att se sig själv omringad av speglar :eek:

Enligt jobbets våg har jag gått upp 9 kg, och enligt svärmors 5 kg *hrm*

Du har en fin liten pojkmage!

Det säger alla :eek: Men eftersom jag verkligen verkligen vill ha en kille så tror jag på att det är en tjej ;)

Har en arbetskamrat som ska ha 2 veckor efter mig och på henne syns det mycket tydligare än på mig. Så så megastor kan jag inte va :p

Heltjusig mage ju! Jag tror apselut på en pojke, ser precis ut som min mage när jag väntade Vikkevirus :D. Jag var 95% säker på en pojke och ville helst av allt ha en pojke, så jag gjorde tappra försök att intala mig själv att det ju kunde vara en tjej också.

Heltjusig mage ju! Jag tror apselut på en pojke, ser precis ut som min mage när jag väntade Vikkevirus :D. Jag var 95% säker på en pojke och ville helst av allt ha en pojke, så jag gjorde tappra försök att intala mig själv att det ju kunde vara en tjej också.

Sambon har bestämt att det ska vara en kille ;) Och han blir jätte glad när folk säger och skriver att det är en pojkmage ;)

Han vill int eha en dotter som blir som mig och änga hela helgerna om 14-15 år till att jaga epatraktorer :angel: *ironi*

V. 21 (Skratta inte åt mina leggings :p )
phpjklqhx.jpg

phpxpdodh.jpg

Film på magen Det är inte så enkelt att se + att fjärren rör sig till min puls (som ökar av glädje när bebisen sätter fart :banana: )

Den är rätt lång, är små sparkar lite hela tiden, men kolla in den runt 50 sek :D

hmmm---- när man ser alla bilder vill mamn lägga ut en sj. är i v 27 och har gått upp runt 6 kg. men men, ja tycker alla bilderna här är mycket, mycket finare än mina ja har på mobilen. men kanske kan be sambon göra ett försök me sin nokia n95. har bättre mpix än min :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 183
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar