Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Jag lånar din knapp lite för att visa min jättemage som plötsligt dök upp! Hitills har jag gått upp snart nio kilo, och jag är i v28 nu. Men det känns som om det är minst 20 kilo plus.......:D

11292097.jpg

Jag lånar din knapp lite för att visa min jättemage som plötsligt dök upp! Hitills har jag gått upp snart nio kilo, och jag är i v28 nu. Men det känns som om det är minst 20 kilo plus.......:D

11292097.jpg

oj oj oj!!! :eek: jag är i samma vecka, och inte lika stor,,,,,,,men det kanske kommer senare?

Ja, den är enorm nu, jag trodde inte att den kunde se ut så där..... Och den där ska jag jobba ihop med :D, den är mest ivägen när jag ska krypa runt på golvet och ställa in benstöd och annat kan jag lova!

kör väl med ett *knapplå* då :)
Kul att sitta och titta på era magar hur dom växer :D

Låg själv för en stund sen med lilla sonen sovandes ovanpå min mage, fattar inte riktigt hur han rymdes där inne. För så stor vart ju ändå inte magen, men men det var väl inte så underligt att det trängde på revbenen :D

Lycka till med era fortsatta magar.:banana:

har märkt att den börjar bli i vägen nu. sist jag var hos BM vägde jag runt 77 kg och vägde 71 från början. fast det var ju säkert 3 veckor sen. ska dit nästa vecka igen. så jag har antagligen gått upp ännu mer. det står på nätet att det är nu man ska öka hela tiden. BF 7 september

Lite gladare på den här bilden! :D Fin mage

Du är så ruskigt lik en kompis till mig, ni skulle kunna vara tvillingar. Flera gånger när du lagt upp bilder så har jag varit övertygad om att det är hon...

Läbbigt! :rofl:

Här är min mage, och min lata sambo envisas fortfarande av att ligga ner i soffan å ta kort så magen ser enorm ut för de är tagna underifrån!

phpt0bu2a.jpg

php7cyubc.jpg

Jag jobbar på smilet, vem vet, den sista bilden kanske jag t.o.m. ler stort på ;)

Jag blir alltid förväxlad med folk. Brukar höra att jag befunnit mig lite överallt, då folk som bara "vem vem jag är" men inte känner mig har sett mig ute.

Två av mina bästa vänner är ganska kraftigt överviktiga, hur nära vänner vi än är så tar jag det absolut inte som en komplimang att bli ihopväxlad med dom :crazy:. En av de tjejerna är dessutom blond som jag, och vi får alltid frågan om vi är systrar :D

Hon som jag tänker på ser precis ut som dig i kroppen också, förutom magen då! :D

Nu börjar det ju närma sig för dig, mår du bra än så länge? Du har inga havandeskapsförgiftningssymtom? (världens längsta ord)

Jooo, symptomen på det finns, jag har lite högt blodtryck och läcker lite äggvita. Men än så länge håller det sig på en jämn och ofarlig nivå, och jag jublar så länge jag får må bra! Sonen min föddes i v. 37 (36+5), och jag är just nu i 35, (34+3) så förra gången var det inte alls länge kvar. Jag började knapra blodtrycksmedicin i v. 32 redan, jag är så himla glad över att slippa det nu! Som det är nu så njuter jag av alla "normala" graviditetsproblem, foglossning och halsbränna och allt vad det är. Och så älskar jag min mage, och främst det som finns där inne :love:

Hoppas verkligen att det håller i sig för dig, du förtjänar verkligen inte att få havandeskapsförg. igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 183
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar