Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Precis, jag tror faktiskt också på att det beror på att magen inte återhämtat sig.

När ska du ha, och hur långt kommer det bli mellan dina barn?

Jag kommer få runt 15 månader mellan mina, om den kommer någolunda på utsatt tid.

Denna bebis känns mycket våldsammare i sina sparkningar, men annars tycker jag inte att det är så stor skillnad.

Själv då?

Vi får ungefär 18månader mellan. Denna bebsien är också våldsammare i magen, knör bökar och rör sig jättemycket fortfarande så att det gör ONT (har gjort 38veckor). Denna bebisen har också legat på alla möjliga konstiga sätt i magen, bla på tvären länge och det spärnar och sliter i magen. Den har väll plats från förra grav. Magen har hela tiden burits ganska lågt om jag ska jämföra.

Här kommer därimot en bild från vecka 24... :)

vecka24-1.jpg

Äsch, vad mörk den blev!

Jag tror samma sak, magen har mer plats för bebisen nu, och det är därför den får kraft att sparka så hårt. Det gör bara så ont :crazy:

Ahh, du är så snäll filiduttan! :love: Jag blir alldeles tårögd av att höra sånt där, det inträffar så sällan här :crazy:

Vilket snyggt linne!

Själv går man i sambons t-shirts, alla mina tröjor och linnen åker upp över magen ;)

Här är min mage idag :bump: v.24
phpivffgi.jpg

Linne? menar du den övre bilden?

Jag har köpt extra långa linnen och tröjor, så dem blir perfekta!

Ja, extra långa, får leta efter sånna då :)

Min sambo undrade vad det var för snusk jag satt och kollade på när han såg din bild från sitt soffhörn :p

"Det är en gravidmage"
"Det är snusk, det ser jag ända här ifrån, typiskt hästtjejer" :eek:

Haha, oj, jag kanske ska ta bort bilden... :o

Jag köpte mina på Gina Trico (hur det nu stavas :angel:)

Dem har långa linnen för 99:- styck, det tyckte jag var ett bra pris, och köpte 3 stycken!

Dem är himla härliga att ha också

Får svänga in där imorgon :) Jag var där och kollad eefter en studentklänning men de jag hittade där såg man bara jätte rund i, de satt ju löst med någon form av knytning precis under brösten, sen stog ju tyget rakt ut från magen och sen att se sig själv i en provhytt :rofl:

Min sambo David tycker att det är alldeles för lite håriga magar på den här sidan & vill sätta ut en bild på sin egen:angel::D

Knapprån!

Här är jag igår, det är precis i övergången till vecka 30 och jag känner mig som en valross...... Har börjat få jätteont i ryggslutet nu, så jag fasar lite inför de sista 10 veckorna.....

11816502.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 184
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar