Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Det var snällt sagt :love:

Nej, det var verkligen hemskt att vara så dålig, det värsta jag varit med om. Och att vara så dålig och inte förstå det själv, jag sket i både mig och barnet och körde på som vanligt. Jag visste nog inte riktigt vad det var jag led av, och jag kan inte ha förstått vad jag riskerade.

Denna gång lider jag istället av kontrollnojja, jag måste ha på papper att jag mår bra, törs inte lita på vad kroppen säger :crazy::D

Just ja, det minns jag att du sagt. Jag tror att jag mår bättre denna gång därför att jag inte jobbar. Förra gången pressade jag kroppen och psyket till max. Arbetade heltid, hade fackligt arbete utöver arbetstid, hade börjat läsa till USK på distans, hade precis köpt hund som jag tränade på bruks med. Utöver detta husrenovering, träning till tjejklassikern och hästen. Inte undra på att kroppen sa ifrån. Och tack och lov att den gjorde det innan jag gick under, för jag är skittdålig på att säga ifrån och vill(e) ha mycket att göra. Denna gång är jag ju "bara" mammaledig, men allt jag gör är på mina villkor.

Det syns att du precis som jag har tätt mellan grav. Stor mage som sitter långt ner, våra maggar han inte hämta sig riktigt :crazy:. Känner du ngn. skillnad i grav. vet du könet?

Jag vet inte kön, grav. är lika men magen är då längre ner. Men nu är det inte länge kvar!!

Det syns att du precis som jag har tätt mellan grav. Stor mage som sitter långt ner, våra maggar han inte hämta sig riktigt :crazy:. Känner du ngn. skillnad i grav. vet du könet?

Jag vet inte kön, grav. är lika men magen är då längre ner. Men nu är det inte länge kvar!!

Precis, jag tror faktiskt också på att det beror på att magen inte återhämtat sig.

När ska du ha, och hur långt kommer det bli mellan dina barn?

Jag kommer få runt 15 månader mellan mina, om den kommer någolunda på utsatt tid.

Denna bebis känns mycket våldsammare i sina sparkningar, men annars tycker jag inte att det är så stor skillnad.

Själv då?

KL

Här är min mage nu, i vecka 17!

11641145.jpg

Och här är Ultraljudet från Tisdagen 19/6

11641404.jpg

Vad kul det är att se hur allas magar växer :D När har du Bf ?

*kl*

Va roligt att se hur alla växer med sina fina magar!

Här kommer min i uppdaterad version, bilden tagen 17/6, v29, jag känner mej jättestoooor! (min far envisas med att tro det är tvillingar..:p)

Äsch, det är ju inte rättvist! Du har en så stor å mysig bebismage, och jag har min lilla mini! :mad:

:angel::D:;)

Vad fin den är! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 183
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 296
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar