Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

KL

Igår var jag hos BM igen, alla värden osv var perfekta! Har gått upp 5 kilo :D

Fick lyssna på hjärtat än en gång, men nu hittade hon det inte först:eek:, så det var några långa sekunder innan jag fick höra dunk dunk dunk! :D

Här är föresten bebisbump i vecka 22.

vid ca 34 sek ser man en tydlig, och så en vid 40 sek. De andra syns inte för att jag andas så häftigt!:o snett nedanför naveln, lite mot höger! :D

Vad häftigt, du ser ut som ett rymdlandskap! med naveln, magen, och det svarta bortom horisonten... Coolt.

Jag tror fortfarande det är minst trillingar i din mage. Din BM kan inte vetat vad hon gjorde på UL! :D

Innan du sprängs kan du krypa in i min mage :eek: Den växer som f*n och är så himla hög! Låga jeans är inga problem att få på mig. Lika så har jag fortfarande midja och det syns ingenting på mig bakifrån!

Jag kör 46 i arbetsbyxor, och det börjar bli litet :eek: Förr hade jag 44 och de kunde jag dra på och av mig utan att knäppa upp :angel:

Mina föräldrar har ny våg och den visade 52 kg.

php2b0q3o.jpg

Oj, 52 kg var inte mycket =) Jag väger mer än du utan bebis i magen! :angel:´

Du har en jätte fin mage!

//julia

Hehe, ja den har verkligen växt. :love:

Här är det bara mammabyxor som gäller, något annat är inte att tänka på längre... ;)

*kl*
http://www.pixbox.se/pic_show_id11255660.html

Vet inte exakt vilken vecka jag är i här men det är i maj nån gång & jag ska ha i slutet av okt.

Idag väger jag 47 kg & är i v. 20 (tror jag:o), vägde 44 kg vid invägningen.

Ojoj, sitter här & ljuger ju, enligt kameran är fotot taget 3:e Juni.
Får skylla på virrig gravidhjärna =)

Jag ska ha 28/10 och den här bilden är tagen 2a Juni.

Snacka om skillnad :eek:
Vecka 20

Ja just det, det var vi som skulle ha så nära varann. 30/10 var det beräknat här, fast om jag går tiden ut denna ggn så kommer bebis att vara ute ca 8-10 dgr innan dess (planerat snitt)

Hehe, säker på att bebisen är i din mage och inte i din sambos eller någon annans :angel: Nu känner jag mig ju gigantiskt :rofl:

Hehe, säker på att bebisen är i din mage och inte i din sambos eller någon annans :angel: Nu känner jag mig ju gigantiskt :rofl:

Tja, när man ser på min sambo så skulle det inte vara en omöjlighet ;) :angel:

Men jag är faktiskt något större denna gången än jag var med dottern.
Då började jag på 43 kg & gick upp till 52 kg (vet inte hur mycket jag hade fortsatt att gå upp om jag hade gått 9 mån istället för bara 7 mån som det blev då)

Och så har jag antingen väldigt överaktiva tarmar el. en sparkande bebis;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 183
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 294
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar