Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Vad stor du blivit! Större mage än mig som är i vecka 23, men jag kommer väl på slutet ;)

Får skylla på att fotografen ligger ner i soffan och tar bilden, + att jag 2 timmar tidigare tryckt i mgig ett helt skrovmål på max + en hel toffeffe ask :angel:

Fast så har jag ju gått upp 6,5 kg oxå :eek:

Eftersom magen var så J*vla stor igår var jag tvungen att ta nya bilder idag :angel:

phpy6r8i9.jpg

Köpte ett baby belt, och fy f*n vad skönt det är. Alla spänningar övr huden bara försvinner.

php0nouai.jpg

*hrm* den kanske inte är mindre :eek:

Jösses vilken mage- får alla sådan mage eller är den extra stor? *försöker föreställa mig själv med sådan mage* :)

Jo, den var rätt tung att bära omkring på. Så jäste ju sonen lite extra länge också (föddes 16 dagar efter BF).
Jag låg hela tiden på normalkurvan över SF-mått och sonen var iofs ganska stor, men inget exceptionellt. 55 cm och 3930 gram.
Tror nog att min mage såg extra stor ut eftersom jag är så liten i övrigt (160 cm och väger som ickegravid ca 45 kg)...

Nää. :) Men bröna fick några stycken när jag började amma. Huden uppskattade inte explosionen från b- till större än d-kupa...

du har så fin mage.

Liknar väldigt mycket min (pojk)mage.. Jag hade ju också bara mage mitt fram, platt navel, och hormonrand upp till naveln.

skall bli spännande och se vad du får sen.

du har så fin mage.

Liknar väldigt mycket min (pojk)mage.. Jag hade ju också bara mage mitt fram, platt navel, och hormonrand upp till naveln.

skall bli spännande och se vad du får sen.

Tack:) Ja det ska verkligen bli spännande att se vem som bor inne i magen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 183
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar