Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Åh vad spännande att det närmar sig så :banana:

Tänk när man bara har 7 dagar kvar till bf, fast sen är det väl risk att man går över antar jag :devil:
Hur ärftligt är sånt där?
Min mamma gick ju över 2 veckor med mig, medans mina kusiner fick sina första barn 1 månad respektive 2 veckor för tidigt.

Inte en enda kommentar på min mage...:crazy: Är det bra el dåligt tro:D

Ok, he he. Jo, får väll se hur snygg den är efter graviditeten:smirk: den kom nämligen till för att dölja en mindre å totalt missbildad ödla efter de två första barnen, ja skulle ju inte ha nåra fler:crazy:

jo de är spännande=)

ingen aning hur äftligt det är. Jag kom 1 dag efter bf. hoppas jag slipper gå över tiden mer än så=)

*knapplån*

Nu har jag lyckats fota så jag kan lägga in ett aktuellt kort. Jag var visst inte så bra på att pricka in mig själv mitt i bild, men här har ni min mage idag i vecka 34+3.

IMG_0005.jpg

oj! Det var verkligen en liten mage du har!!! Jättefin:)

Tack tack. Jamen den är ju jättestor (tycker jag). Jag känner mig som en flodhäst! Bilden kanske är lite missvisande. Jag får lägga in fler sen när det gått några dagar till...

Hehe...ni är bra nyfikna va. :p :D

Tro det eller ej, men det är "bara" en, inte så bara, det räcker för min del. ;) Allting såg toppen ut och vilken underbar känsla det var att se den lille för första gången. :love:

Vi blev flyttade till 21 ist för 15 okt, så jag är i början av v.19 ist för början av v.20 som vi trodde. :D

En liten UL bild på "näsan", kommer nog att få kallas så, ser ut att ha så söööt näsa. :D Dock väldigt dålig bild då jag fick fota av bilden, våran scanner fungerar inte. :(

Senast ändrad:

Ååå vad kul, har ni varit på ultraljudet nu! Ja, visst känns det mer verkligt nu när man fått se den lille! Trist att bli framflyttad, men det var ju inte så många dagar...

ÅHHH!!! :love:

Vad kul att det gick bra! Det är ju inte så många dagar du vart framflyttad!

I morgon ska jag dit, å jag är SÅÅÅ nervös! Blir säkert också framflyttad! :mad: :D

Första gången jag var gravid flyttades datumet en dag framåt.

Denna gången låg vi kvar på samma datum. Jag vet nästan exakt på timmen när jag blev gravid, hade stenkoll på mensen :o

Jag ska på ett extra tillväxkUL om några veckor, spännande att få se den lille när den är stooor bebis :love: Förra gången gjorde vi ett likadant i v. 25 någongång, enbart huvudet fick plats på skärmen, hur sött som hlst.

ÅHHH!!! :love:

Vad kul att det gick bra! Det är ju inte så många dagar du vart framflyttad!

I morgon ska jag dit, å jag är SÅÅÅ nervös! Blir säkert också framflyttad! :mad: :D

Lycka till imorgon, det kommer att gå jättebra. :) passa på & njut, det är nästintill helt ofattbart. :love:

Glad att vi bara blev framflyttade 6 dgr, var ju inte så farligt. :D

Varför får ni göra flera UL? Jag har bara fått gjort 1 med varje barn:confused: El är det för att allt varit så bra så att jag borde vara glad för det ist eller???

Jag hoppas det går bra! Så länge den inte har tre huvud eller något sånt. (fast det känns som om den har 5 ben, så mkt som den sparkar)

15:30 ska jag dit, får uppdatera med en bild sen, om det går! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 181
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 293
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 141
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30