Gilmore Girls - spoilertråden

Nja.. Han frågade ju Rory först och hon sa nej. Så detta är ju hans andrahandsalternativ. Att gifta sig som familjen ville. Rory kanske aldrig sa ja. Hon ville resa och han sa att han ville ha allt och inte distans. Och i början verkar Rory rätt avslappnad. Sen blir hon klängig och jag undrar om hon då vet att hon är gravid?
Jag tänker att Rory blir klängig för att det är alltid svårt att avsluta en relation med känslor. Även om det måste göras.

Imorgon ska jag nog se om hela säsongen igen. Ibland ser man ju vissa detaljer tydligare/ i annat ljus när man sett slutet.
Hoppas på lite lystra blickar mellan Jess och Rory. :love:
Ja, Jess har sina brister, men han verkar ha växt upp. Tycker att de andra två har varit så dryga i jämförelse.
Hon verkar rätt ointresserad av honom. Men han ger ju henne alltid de bästa idéerna.

Djklr va snygg han blev i slutet. Japp Logan spelar rik och bortskämd men jag är totalcharmad. Tycker rory skulle sagt ja första gången.
Själv är jag SÅ glad att hon sa nej. Tror hon inte kunnat format sitt liv som hon velat, utan fått bli en "societets-dam".

F.ö. håller jag med @niphredil Rory har haft väldigt mycket medvind, väldigt små kullar innan någon hjälper henne att lösa alla problem som hon har.
För att framställa henne som "down to earth", så har hon ju extremt privligerat liv.

Jag tänker att Rory blir klängig för att det är alltid svårt att avsluta en relation med känslor. Även om det måste göras.
På morgonen på BnB säger hon först att de ska äta frukost. Sen hade hon beställt en bil. Någonstans däremellan tog hon ett beslut...

Hon verkar rätt ointresserad av honom. Men han ger ju henne alltid de bästa idéerna.
:eek:
HOW DARE YOU!

;)

Fast jag tycker de verkar trivas sjukt bra i varandras sällskap och att de har ett väldigt enkelt och rakt förhållande till varandra nu. De behöver lite sparks mellan varandra, sedan är de på banan igen. :D

På morgonen på BnB säger hon först att de ska äta frukost. Sen hade hon beställt en bil. Någonstans däremellan tog hon ett beslut...
Ja, det kan hon ha gjort.
Fast så hade agg mycket väl själv kunnat göra, för att slippa en lång och utdragen konvo. som inte leder nånstans.
Tänker de träffas efter de pratat om att inte träffas mer och får där med en definitivt avslut på att inget kommer förändras och det nöjer inte Rory sig med.

De sämsta idéerna tycker jag. Han sätter bara massa griller i huvudet på henne. Rory verkar dock lite lättpåverkad emellanåt vilket är lite konstigt också.

Det hade väl varit bra om hon verkligen tagit det första fast jobb hon fick och fått redaktionell rerfarenhet vilket hon nu verkar sakna i de sista avsnitten.

:eek:
HOW DARE YOU!

;)

Fast jag tycker de verkar trivas sjukt bra i varandras sällskap och att de har ett väldigt enkelt och rakt förhållande till varandra nu. De behöver lite sparks mellan varandra, sedan är de på banan igen. :D
De gillar sex och sex med varandra det verkar ganska uppenbart men annars verkar de ha egna liv och prova distansförhållanden etc

De sämsta idéerna tycker jag. Han sätter bara massa griller i huvudet på henne. Rory verkar dock lite lättpåverkad emellanåt vilket är lite konstigt också.
Det var Jess. Och det var han som dök upp som gubben i lådan och fick henne tillbaka till Yale och så till att skriva boken :)

Logan kallar Rory för Ace :heart:heart:heart:heart:heart:heart:heart Bara det skulle räcka en bit i livet istället för "ö dö där" . Förlåt alla charmiga grabbar, jag vill också bli kallad charmigt.
Det håller jag med är charmigt!
Tycker han var bra mycket charmigare i denna säsongen än han har varit tidigare.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 965
Senast: Palermo
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 247
Senast: Habina
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
13 402
Senast: Bon
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 445
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar