Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah jag fattar! Hade helt missat det.Ha ha! För att någon skrev att det syns i "Just nu" och då ville jag bara göra det ibland. Förlåt
Säger "every ride has it's end" jag tror jag hade engelsk text denna gång.
"No strings attached" säger Logan också om huset. Jag kände inte att han krävde att få fortsätta att vara älskare även om hon använde huset.
Skriver jag för mycket nu , jag vet inte hur jag gör spoilers.
Men det var ett sätt att behålla henne. Veta vart hon var. Ha lite kontakt.Säger "every ride has it's end" jag tror jag hade engelsk text denna gång.
"No strings attached" säger Logan också om huset. Jag kände inte att han krävde att få fortsätta att vara älskare även om hon använde huset.
Skriver jag för mycket nu , jag vet inte hur jag gör spoilers.
Ah, tack för tipset med textning Mr. Toads ride säger hon. Det var Mr.Toad jag inte kunde uppfatta. Det förstår jag inte riktigt. Jag måste googla efter Mr. Toad...
Men varför tycker du att det var ett dåligt slut? Förutom "I'm pregnant"-grejen så var det väl bra?Jag är så besviken. Hur kan man göra en härlig serie med sådana karaktärer som alla älskar och så inte göra ett bra slut?
Det var SÅ fantastiskt att komma tillbaks och jag älskade varenda 359 minuter. Men att Rory inte fick bättre öde än så kändes riktigt tråkigt. Barn ensam, blev av med sin stora kärlek och ingen karriär fast hon alltid varit bäst i klassen. Ett uns framgång hade hon väl kunnat få. Tex ett jobb...Jag kan ju skriva generellt tills jag vet mer om vad som är OK att skriva i tråden och vad som inte är det .
- Jag tycker att Logan suger och har aldrig gillat det spåret i serien. Att hon fortfarande träffar den bortskämda och trista jävla typen i den här säsongen också fick mig mest att känna . Värdelöst tråkig karaktär som borde skrotats efter bara några avsnitt redan i första omgången.
- Hatar Finn & co och hela hennes vänskap med dem. Tyckte hela biten med dem i ett av avsnitten var snortråkigt och hoppade över det.
- ÄLSKAR Luke och Lorelai.
- Blir tokig om det inte kommer en till säsong med tanke på slutet.
- SHIT vad snygg Dean har blivit. Och Jess.
- Emily heartheart.
- Urkasst vad de gjort mot Lane, i förra omgången alltså. Så jävla FULT att hon får ha sex en gång och sen bli ung morsa. Henne hade de kunnat ge en fan så mycket bättre story i den här rundan tycker jag, med tanke på hur mycket de fuckade upp med henne förra gången.
All in all: älskade den här säsongen faktiskt. Det var mysigt att komma tillbaka .
Förmodligen något sådant.Mr Toad är väl referens till Herr Padda, det är alltså en replik ur en barnbok (som jag inte har läst utan jag tolkar fritt)
Jag köper inte den teorin alls. Hon hade kunnat bli lärare på Chilton om hon ville vilket inte vore hennes dröm men definitivt vore mycket mer rimligt än att göra nåt så drastiskt som att föda barn åt nån annan. Jag menar, SÅ jäkla desperat borde hon rimligtvis inte vara bara för att hon inte lyckats bli Världskänd Journalist på första försöket.Jag har en egen teori om vad som ligger bakom Rorys val. Eftersom hon inte har någon direkt stadig inkomst och inte vet hur det hon skriver kommer att sälja så har hon hittat ett annat sätt. Nämligen genom Paris. Så jag tror att mötet hon avtalade om över telefon var för att träffa blivande föräldrar. Och det var därför hon blev så nervös.
Men kolla hur han tittar på henne efter han sagt det. Han använder inte ordet ja heller, han säger att det är planen. Kanske vill han höra något annat av henne.Avsnitt 4, när Rory blivit kidnappad av Logan & Co. På klubben. 23:52 in i avsnitt 4.
R: ska du verkligen gifta dig med Odette?
L: det är den dynastiska planen
Mer blir inte sagt i frågan, de blir avbrutna. De tillbringar natten tillsammans och skiljs sedan åt, för vad som verkar vara alltid.
Men kolla hur han tittar på henne efter han sagt det. Han använder inte ordet ja heller, han säger att det är planen. Kanske vill han höra något annat av henne.
Fast hon säger att hon vill, han ser ju inte direkt jätteglad ut och sen fixar han ju hela äventyret för att han inte gillade hur det slutade sist.Och i avsnitt 3, 1:21 - telefonsamtal mellan Rory och Logan där de beslutar sig för att bryta.
Mr Toad's wild ride är en åkattraktion på Disneyland.Mr Toad är väl referens till Herr Padda, det är alltså en replik ur en barnbok (som jag inte har läst utan jag tolkar fritt)
Äh, jag tycker Rory inte haft annat än medvind i livet. Herregud, allt har bara ordnat sig så lätt jämt trots att hon blev Insufferable Person no1 när hon var tillsammans med Logan och hängde med de där engelska töntarna. Att bli Världskänd Journalist är liksom ingenting som händer över en natt, lite måste man nog vara beredd att kämpa lite. Och att vara så himla stuck up att man inte vill ta nåt på en mindre tidning eller hemsida nånstans och jobba sig uppåt är nog inte rätt väg att gå.Det var SÅ fantastiskt att komma tillbaks och jag älskade varenda 359 minuter. Men att Rory inte fick bättre öde än så kändes riktigt tråkigt. Barn ensam, blev av med sin stora kärlek och ingen karriär fast hon alltid varit bäst i klassen. Ett uns framgång hade hon väl kunnat få. Tex ett jobb...
Fast hon säger att hon vill, han ser ju inte direkt jätteglad ut och sen fixar han ju hela äventyret för att han inte gillade hur det slutade sist.
Och jag kände att de drog ihop så många att det var ett riktigt förväl. Hej då till alla karaktärer.Fjodor Dostojevskij är en rysk författare som levde år 1821-1881. Han är en av vår tids mest berömda och mest betydande författare. Han kom från en enkel familj som egentligen har en litauisk ursprung. Han är det andra barnet av sju syskon, familjen var bosatt i Moskva. Dostojevskij fick en sträng samt vördad uppfostran. Hans far arbetade som fattigläkare och hans mor skötte hemmet på heltid och tog hand om barnen. Efter moderns död år 1837 bestämde Dostojevskij sig att flytta från Moskva till S:t Petersburg för att besanna det han velat uträtta nämligen en karriär som författare.
Okej, klippte in text om Dostojevskij utifall att det syns i "Just nu" annars. Anyways:
Men varför tycker du att det var ett dåligt slut? Förutom "I'm pregnant"-grejen så var det väl bra?
Jag tänker såhär: det kommer definitivt komma en säsong till. Jag tänker att hade man INTE planerat en till säsong hade man slängt in att Sookie skulle komma tillbaka. Jag menar, hon dök upp, det vore en enkel grej att fixa. Men - istället lämnar man det öppet, förmodligen för att Melissa McCarthy är så upptagen och garanterat inte kan vara med i en säsong till. Och då vill man inte riskera att Sookie kommer tillbaka bara för att försvinna igen i nästa säsong.
Nej, för han vill ha henne att bonka på vid sidan av för han vill definitivt gifta sig med Odette och låtsas som att det är hans hemska familjs fel trots att han själv lätt hade kunnat komma ur det.Men kolla hur han tittar på henne efter han sagt det. Han använder inte ordet ja heller, han säger att det är planen. Kanske vill han höra något annat av henne.
Och nog är det väl få förunnat att bara kunna tacka nej till betalt jobb för att man vill skriva en bok?
Logan är liksom inte en nice guy. Han är ett rikt jäkla svin. Jag menar, första scenen vi träffar honom i en är han en elak jävla översittare, tillsammans med sina engelska töntvänner. Killen är gräslig, vi bara förväntas glömma det när hon är med honom för att han är rik och skämmer bort henne. I'm not buying it.