Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan bjuda alla Logan-fans på en karamell eftersom jag kollar genom Nollor och Nördar just nu. Titta vem som dyker upp i en biroll i avsnitt 9!
Jag tyckte inte att Rory var så kall eller arrogant. Snarare "sen tonåring".
Alla har vi väl haft vänner/ partners som man i efterhand inser att vi var nog inte så snälla nån av oss?
Tycker snarare att det gjorde henne rätt mänsklig...
Precis så!Tycker det nästan är befriande att hon inte är så helyllepräktig längre.
Kan verkligen inte sluta störa mig på det där trots att det var flera veckor sedan som jag såg sista avsnittet. Helt jäkla obegripligt! Hur kan man förändra en karaktär så?
Fast det är ju inte så konstigt att Rory förändras, det har gått ganska lång tid. Alla människor förändras ju mer eller mindre beroende på hur livet artar sig.
Det hände väl redan vid typ säsong 6-7? Den nivån kändes okej men nu var det mest konstigt. Men för mig är det nog enbart pojkvänsdelen som stör på riktigt och kan verkligen inte förstå att någon kunde tycka att det var något att ha med... Haha.Tycker det nästan är befriande att hon inte är så helyllepräktig längre.