Gilmore Girls - spoilertråden

Jag tror inte serien gör anspråk på att vara reality eller ens en livsrekommendation?
Nej, har jag sagt det? Jag svarade det som en kommentar till att Rory förtjänade lite framgång. Och då tänker jag att för mig är det en framgång - att hon kan bestämma sig för att sätta sig ner och skriva en (förmodligen) fantastisk bok.

Ingenting annat. Tycker inte att jag förtjänar snarken ärligt talat.

Fast fortsätta äta kakan. Han fixade huset.
Men vadå fixade huset? Menar du för henne att skriva i? Han är snorrik, kommer från en snorrik familj. Han hade kunnat köpa henne ett hus om han vill. I hans värld kan det ju inte räknas som en big deal?

Inte den första rika mannen att set up sin älskarinna i ett hus vid sidan av ;).

Men vadå fixade huset? Menar du för henne att skriva i? Han är snorrik, kommer från en snorrik familj. Han hade kunnat köpa henne ett hus om han vill. I hans värld kan det ju inte räknas som en big deal?

Inte den första rika mannen att set up sin älskarinna i ett hus vid sidan av ;).
Nä jag menar att han ville ju inte avsluta det helt genom detta äventyr. Han ville ju fortsätta och därför fixade han huset.

Det är iallafall en härlig serie iochmed att de Banne mig verkar ha tagit in varenda liten, okänd, känd skådespelare i hela Hollywood för att göra små roller. Det känns som om det hela tiden är väldigt mycket unika statister. Dessa trubadurer och trubaduravsnittet var härligt tycker jag.

Ja, de är ju förtjusta i varandra och har ett förflutet, men knappast en seriös framtid.

Äh, jag kan älska och ändå ha någon på sidan. Jag kan t o m älska båda.

Han valde ju iaf att vara trogen (vad vi vet) när han träffade Rory. Visst, han och Odette hade kanske ett öppet förhållande :D

Och ja man kan älska flera samtidigt...

Imorgon ska jag nog se om hela säsongen igen. Ibland ser man ju vissa detaljer tydligare/ i annat ljus när man sett slutet.
Hoppas på lite lystra blickar mellan Jess och Rory. :love:
Ja, Jess har sina brister, men han verkar ha växt upp. Tycker att de andra två har varit så dryga i jämförelse.

Imorgon ska jag nog se om hela säsongen igen. Ibland ser man ju vissa detaljer tydligare/ i annat ljus när man sett slutet.
Hoppas på lite lystra blickar mellan Jess och Rory. :love:
Ja, Jess har sina brister, men han verkar ha växt upp. Tycker att de andra två har varit så dryga i jämförelse.

Jag tyckte Jess hade förändrats mycket redan i slutet av förra säsongen. När han kämpade på med ditt förlag. Han hade mognat väsentligt redan då :)

Nej, för han vill ha henne att bonka på vid sidan av för han vill definitivt gifta sig med Odette och låtsas som att det är hans hemska familjs fel trots att han själv lätt hade kunnat komma ur det.

Logan är liksom inte en nice guy. Han är ett rikt jäkla svin. Jag menar, första scenen vi träffar honom i en är han en elak jävla översittare, tillsammans med sina engelska töntvänner. Killen är gräslig, vi bara förväntas glömma det när hon är med honom för att han är rik och skämmer bort henne. I'm not buying it.
Nja.. Han frågade ju Rory först och hon sa nej. Så detta är ju hans andrahandsalternativ. Att gifta sig som familjen ville. Rory kanske aldrig sa ja. Hon ville resa och han sa att han ville ha allt och inte distans. Och i början verkar Rory rätt avslappnad. Sen blir hon klängig och jag undrar om hon då vet att hon är gravid?

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 003
Senast: Palermo
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 247
Senast: Habina
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
13 404
Senast: Bon
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 493
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar