Gilmore Girls - spoilertråden

Vad hade han sagt i tidiagre säsong?
Att de träffas, eller att de inte träffas så mycket?
Han sa att ingen känner dig (Rory) då bra som jag gör. Men jag tycker att de knappt träffades så hur kan han känna henne SÅ bra?

Säsong 6, avsnitt 8, 32:20

Sjuk jag är...

Senast ändrad:
Han sa att ingen känner dig (Rory) då bra som jag gör. Men jag tycker att de knappt träffades så hur kan han känna henne SÅ bra?
Aha! Nu hänger jag med!
Jag trodde du svarade på nått helt annat.

Jag tycker han borde varit med mer i serien, även om de bara är vänner eller springer på varandra då och då. Men jag tänker att de säkert träffas var gång han är och hälsar på Luke, eftersom han ibland verkar sova på soffan?

Aha! Nu hänger jag med!
Jag trodde du svarade på nått helt annat.

Jag tycker han borde varit med mer i serien, även om de bara är vänner eller springer på varandra då och då. Men jag tänker att de säkert träffas var gång han är och hälsar på Luke, eftersom han ibland verkar sova på soffan?
Ja det verkade verkligen avslappnat där.

Jag tycker Rory ska vara med Jess.

Jag tror det är Logans barn eftersom Rory frågar pappan om hur det är att inte vara närvarande i barnets liv. Då tror jag det är Logan då Paul eller jess skulle ha lättare att vara närvarande i barnets liv.

Lorelai och Luke hör ihop! :love:

Jag älskar idéen med trubadurerna

Hade velat se mer av Lane och Sookie.

Varför vissa långt avsnitt av en pjäs i avsnitt tre?

Känns som om jag är den enda här som är lite besviken över denna säsong.
De har lagt in så mycket overkliga och konstiga saker som inte alls kändes som Gilmore Girls. Ett stundtals rätt krystat manus samt konstiga scener som inte direkt förde serien tydligt framåt. Jag menar musikaldelen som var fullständigt ointressant och höll på i en evighet?!
Kul att nästan alla ex dök upp dock och att de behållt bakgrundsmusiken till stor del. Det jag gillade allra mest var nog Emelies resa och frigörelse samt att jag verkligen gillar slutet och jag hoppas att det INTE blir en uppföljare på detta. Jag tycker att det skulle förstöra mycket och kan inte se att något positivt kommer ur det.

Känns som om jag är den enda här som är lite besviken över denna säsong.
De har lagt in så mycket overkliga och konstiga saker som inte alls kändes som Gilmore Girls. Ett stundtals rätt krystat manus samt konstiga scener som inte direkt förde serien tydligt framåt. Jag menar musikaldelen som var fullständigt ointressant och höll på i en evighet?!
Kul att nästan alla ex dök upp dock och att de behållt bakgrundsmusiken till stor del. Det jag gillade allra mest var nog Emelies resa och frigörelse samt att jag verkligen gillar slutet och jag hoppas att det INTE blir en uppföljare på detta. Jag tycker att det skulle förstöra mycket och kan inte se att något positivt kommer ur det.
Jag tyckte avsnitten var bra men är sjukligt besviken över slutet. Det förstörde allt och jag önskar att de aldrig gjort dessa avsnitt.

Jag läste någonstans att GG var ett bra slut och HIMYM var ett riktigt dåligt slut. Så jag såg slutklämmen av HIMYM och det var ju i alla fall ett slut, jag tyckte att det var bra :D

Jag tycker inte heller att en uppföljare till GG är passande. De körde ju liksom slut på allt. Vad finns att följa upp? Alla karaktärer fick ju ett slut utom Rory och en uppföljare på en karaktär är ju inte realistiskt.

Jag tyckte avsnitten var bra men är sjukligt besviken över slutet. Det förstörde allt och jag önskar att de aldrig gjort dessa avsnitt.

Jag läste någonstans att GG var ett bra slut och HIMYM var ett riktigt dåligt slut. Så jag såg slutklämmen av HIMYM och det var ju i alla fall ett slut, jag tyckte att det var bra :D

Jag tycker inte heller att en uppföljare till GG är passande. De körde ju liksom slut på allt. Vad finns att följa upp? Alla karaktärer fick ju ett slut utom Rory och en uppföljare på en karaktär är ju inte realistiskt.

Jag gillar verkligen slutet, för det betyder att allt "börjar om igen" och cirkeln för The Gilmore Girls sluts. Hon är gravid men singel, precis som hennes mamma var. Hon kommer dock få betydligt mer stöttning från sina nära och kära än vad Lorelai fick och har precis skrivit klart sin bok. Så för mig var detta ett avslut även för Rory som haft ett otroligt priviligerat liv fram tills denna nya säsong. Jag tror att det skulle bli sjukt tråkigt att göra en uppföljare på detta.

Måste allt ha ett rosenskimrande slut?

Nu när jag sett Gilmore och skaffat netflix- finns det några liknande serier eller filmer?
Alltså samla genre?
Har sett vänner, big bang, how i meet your Mother .

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 965
Senast: Palermo
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 247
Senast: Habina
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
13 402
Senast: Bon
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 445
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar