Brandgul
Trådstartare
Det sa han i en tidigare säsong. När hon slutat Yale dök han ju helt otippat upp bara så där. De träffades ju inte så mycket innan han stack till sin pappa.JAG tror de har en massa snuskiga rendez vouz.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sa han i en tidigare säsong. När hon slutat Yale dök han ju helt otippat upp bara så där. De träffades ju inte så mycket innan han stack till sin pappa.JAG tror de har en massa snuskiga rendez vouz.
Jag ser ju bara om de bra scenerna i telefonenDäremot så tyckte jag avsnitt 3 med den där pjäsen som de spelade upp var SÅ trååååkig. Zzzzz.
Att de hade? Eller?Det sa han i en tidigare säsong. När hon slutat Yale dök han ju helt otippat upp bara så där. De träffades ju inte så mycket innan han stack till sin pappa.
Nu förstår jag inte!Att de hade? Eller?
Vad hade han sagt i tidiagre säsong?Nu förstår jag inte!
Han sa att ingen känner dig (Rory) då bra som jag gör. Men jag tycker att de knappt träffades så hur kan han känna henne SÅ bra?Vad hade han sagt i tidiagre säsong?
Att de träffas, eller att de inte träffas så mycket?
Aha! Nu hänger jag med!Han sa att ingen känner dig (Rory) då bra som jag gör. Men jag tycker att de knappt träffades så hur kan han känna henne SÅ bra?
Ja det verkade verkligen avslappnat där.Aha! Nu hänger jag med!
Jag trodde du svarade på nått helt annat.
Jag tycker han borde varit med mer i serien, även om de bara är vänner eller springer på varandra då och då. Men jag tänker att de säkert träffas var gång han är och hälsar på Luke, eftersom han ibland verkar sova på soffan?
Jag tyckte avsnitten var bra men är sjukligt besviken över slutet. Det förstörde allt och jag önskar att de aldrig gjort dessa avsnitt.Känns som om jag är den enda här som är lite besviken över denna säsong.
De har lagt in så mycket overkliga och konstiga saker som inte alls kändes som Gilmore Girls. Ett stundtals rätt krystat manus samt konstiga scener som inte direkt förde serien tydligt framåt. Jag menar musikaldelen som var fullständigt ointressant och höll på i en evighet?!
Kul att nästan alla ex dök upp dock och att de behållt bakgrundsmusiken till stor del. Det jag gillade allra mest var nog Emelies resa och frigörelse samt att jag verkligen gillar slutet och jag hoppas att det INTE blir en uppföljare på detta. Jag tycker att det skulle förstöra mycket och kan inte se att något positivt kommer ur det.
Jag tyckte avsnitten var bra men är sjukligt besviken över slutet. Det förstörde allt och jag önskar att de aldrig gjort dessa avsnitt.
Jag läste någonstans att GG var ett bra slut och HIMYM var ett riktigt dåligt slut. Så jag såg slutklämmen av HIMYM och det var ju i alla fall ett slut, jag tyckte att det var bra
Jag tycker inte heller att en uppföljare till GG är passande. De körde ju liksom slut på allt. Vad finns att följa upp? Alla karaktärer fick ju ett slut utom Rory och en uppföljare på en karaktär är ju inte realistiskt.
Måste allt ha ett rosenskimrande slut?
Nu när jag sett Gilmore och skaffat netflix- finns det några liknande serier eller filmer?
Alltså samla genre?
Har sett vänner, big bang, how i meet your Mother .