Fått mejl i dag och de kallar snart till interjuv!
Haha, så himla spännande! Lyckosparkar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått mejl i dag och de kallar snart till interjuv!
Jag hoppas och tror att de främst tar med de personer som de anser att de har lyckats matcha ihop. Finns det ingen match till Tranan så lär de väl knappast leta reda på en "dålig match" bara för att få med Tranan i programmet, tänker jag.Jag tror att du har möjligheter att komma med, för du verkar vara en intressant och bra person med spännande intressen. Men var rädd om dig! Känns det fel så tacka nej. En del deltagare har blivit väldigt sårade. MVH "Hönsmamma"
Nej, jag tror verkligen att de undviker att göra dåliga macher. nu när jag har sett programet så undrar jag vad jag har get mig in på. men så reagerar jag på allt nytt som jag prövarJag hoppas och tror att de främst tar med de personer som de anser att de har lyckats matcha ihop. Finns det ingen match till Tranan så lär de väl knappast leta reda på en "dålig match" bara för att få med Tranan i programmet, tänker jag.
Och trots att jag röstat nej, eftersom jag inte tror på konceptet, så önskar jag Tranan allt gott!
Hoppas du hittar en fin brudklänning till bröllopet!Nu är det bara bröllops saker på min google reklam.
Jag har bara googlat programmet i sverige och utomlands!
Och nu är det klänningar och ringar överallt!
Nu är det bara bröllops saker på min google reklam.
Jag har bara googlat programmet i sverige och utomlands!
Och nu är det klänningar och ringar överallt!
Ska se att jag kommer me först innan jag gör det.Har för mig att männen väljer ringen till bruden i programmet så du kan ju börja studera modeller
HAr inte riktigt kroppen för det!Hoppas du hittar en fin brudklänning till bröllopet!
Visa bifogad fil 30921
Så här mina google annonser sett ut hela dagen!
Snygga tjejer! men jag passar inte i vitt!
Visa bifogad fil 30921
Nä för du skulle ju klä dig som den där 1600-talssnubbenVisa bifogad fil 30921
HAr inte riktigt kroppen för det!
Äh, det finns brudklänningar i alla färger och för alla kroppsformer!Visa bifogad fil 30921
Jag önskar också @Tranan Lycka till! Hur du än väljer att göraOch trots att jag röstat nej, eftersom jag inte tror på konceptet, så önskar jag Tranan allt gott!