Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wiiiii! Så spännande!
Är inte uttagen till programmet riktigt ännuSå förbaskat roligt! Nu måse jag snart ladda hem svensk-TV!
Är inte uttagen till programmet riktigt ännu
Älska dotter tycker om att jag är knäpp. Graben idotflkarar nog mig och yngsta tror jag är den som tycker att det blir roligastNyfiken, hur tror du barnen skulle reagera?
Kan vara så. Eller så vill de se hur man fungerar med andra.Men om det är mingel, är det inte risk att du kan träffa den tilltänkta bruden?
Är inte uttagen till programmet riktigt ännu
Känns mer att jag kommer gör bort mig på en nationell nivåÄsch! Jag har ju blivit lite sugen att titta oavsett. Kommer Tranan med är det bonus!
Spännande är det ju oavsett!
Det tror jag då inte! Heja digKänns mer att jag kommer gör bort mig på en nationell nivå
Känns mer att jag kommer gör bort mig på en nationell nivå
har den perfekta t shirten för det!Så länge det finns program som Paradis hotel och liknande så kommer du bli en begie doldis
har den perfekta t shirten för det!
Visa bifogad fil 31238
Då bilr Lloyd glad!Lova att skaffa en sån om du kommer med och ha på den vid nått tillfälle
Hej hå,
Just kommit hem! Efter minglet!
Jag är helt slut och väldigt glad.
Först var det mingel.
sen presentation av programmet av en tidigare deltagare.
Frågepanel.
Ställde frågan om hur deras anhöriga tog det.
fick ett bra svar.
pratade med en tjej i 15 min, som visade sig vara producenten.
efter ett tag seglade en man upp och pratade med mig, ställde lite frågor. det var chef psykologen som pratade med mig.
Sen efter ett tag kom en tjej och pratade med mig som kunde mitt namn (utan att jag hade sagt det till någon av dem!) och pratade med mig och skrev ner mitt namn i ett block.
Sen vr det slut med det undliga,
Men det kändes väldigt bra och mixen var nog 5-10% killar och resten tjejer. var riktigt trevlig kväll.
Tack, Jag tyckte att det varotroligt roligt och lyftande för min del att få prata med så mycket folk igår. och det var många fantastiska tjejer där.Jag är såååå impad av dig! Go, go, go!
Funderar på hur jag ska kunna streama detta om du kommer med