Har bara sett en säsong men nu vill jag verkligen se nästa om vi får följa dig!Gud, detta har gått från en rolig grej till att nu vill jag verkligen komma med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har bara sett en säsong men nu vill jag verkligen se nästa om vi får följa dig!Gud, detta har gått från en rolig grej till att nu vill jag verkligen komma med.
Jag har inte sett ett avsnitt än! vågar inte!Har bara sett en säsong men nu vill jag verkligen se nästa om vi får följa dig!
Nej, jag har inte hört något än, mej jag hopar till när jag får mejl.Hur går det för dig Tranan, har du hört något mer efter eventet?
Ansökan öppen under sommaren så inga nyheter på ett tag
Ja jag vet! Väntan är det svårasteHela sommaren? Ska vi behöva vänta så jäkla länge?
Spänningen är oooooolidlig.Ja jag vet! Väntan är det svåraste
Ja jag vet! Väntan är det svåraste
Verkligen, jag sm förbeädde att sluta med alla dejting appar. Vill fan inte vara helt själv till hösten.Den som hittade på ordspråket "Den som väntar på nått gott..." måste ha varit hög
Jag gillar att avsluta det med "väntar alltid för länge"Den som hittade på ordspråket "Den som väntar på nått gott..." måste ha varit hög
Helt rättJag gillar att avsluta det med "väntar alltid för länge"
De skrev att de håller ansökningar öppna över sommaren.Åh, har du fått svar på när inspelningsperioden är alltså?
De skrev att de håller ansökningar öppna över sommaren.
Jag har inte varit så aktiv på senaste men för väl lägga på en rem då!Tidigare program verkar vara inspelade vår/tidig sommar om man tittar på träden på bröloppsdagen. Sen pågår projektet i 6 v tror jag. Sen har det en återträff på hösten.
Så du kan nog få dejta hela vintern.