Därför att jag följt dig här på buke genom åren och du verkar vara en intressant och sympatisk person.Varför just jag, ingen anna som skulle kunna bänka dig framför TV.,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Därför att jag följt dig här på buke genom åren och du verkar vara en intressant och sympatisk person.Varför just jag, ingen anna som skulle kunna bänka dig framför TV.,
Tack så mycket!Därför att jag följt dig här på buke genom åren och du verkar vara en intressant och sympatisk person.
pratade med min vän A, Han skrattar skiten ur sig för att jag anmälde mig det!Åh, vad jag hoppas att du får vara med!
Det är så galet när jag läste om det så jag tänkte att jag måste pröva det.En vän till mig blev anmäld till "Ensam mamma söker" för flera år sen av en vän. Och kom med. Men hon tackade nej då hon inte ville exponera sin son i tv. Förstårligt.
Gift vid första ögonkastet är intressantare
Det är så galet när jag läste om det så jag tänkte att jag måste pröva det.
Jag har aldrig sett det,Jag har sett 2 svenska och 2 Norska säsonger. Några par har ju varit klockrena. Andra katastrof. De Norska experterna tycker jag har varit vettiga.
Jag har aldrig sett det,
Oj får nog göra det!Det finns nog på svt play. Se ett par avsnitt
Vad skulle du ha röstat på?Meh jag hann inte rösta
Du får hojta till om du kommer med!
Tranan Needs Brains! Brains! give me your knowledge! You experience!Jag tror konceptet kan passa dig Tranan eftersom du inte bryr dig om utseendet.
Är du med i Mensa ?Tranan Needs Brains! Brains! give me your knowledge! You experience!
Har inget att bevisa!Är du med i Mensa ?