Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
BILDER!!!!!! @_Peplis_ BILDER!!! :bump::banana::bump::banana:
10597474_770831182988887_738605244_n.jpg

Ska till GeKås på söndag om vi hittar en till som vill följa med, ett sent avhopp tyvärr, är inte riktigt lönt o köra två från Skåne. Vi tänkte åka från Lund ca. 06.30. Hästavdelningen o julpyntet är mina fokusområden :D

Någon som vill hänga på?
Har ni plats över en annan gång hänger jag gärna med!

Tror ni det är mest folk en helg i oktober/november (inte löningshelg) eller en vardag i december?
Jag är inte stammis på nåt sätt, men när vi varit där har vi kommit dit vid 15-16 oavsett dag. Då har bussarna gått hem och de som åkt långt är också på väg hemåt. Så hade du tänkt nåt sånt tror jag det kvittar.

December brukarvara lite lugnare än oktober/ november över lag. Helgerna är klart mer kunder än tidigt i veckorna, så kan man ta sig dit en vardag så är det klart bättre.

Ok, vi tänkte att det kanske är julhets hela veckorna i december, därav att vi kanske tänkte åka tidigare. Jag kan inte ta ut ledigt någon vardag innan december så det är därför det blir helg i så fall.

Hejsan! Är det någon som har koll på deras reflex just nu? Tänker ridtäcken, brösta mm.
Även täcken storlek 105 och bett storlek 95. :)

Jag ska dit på måndag :) Hoppas det finns några HW täcken inne och bra benskydd annars blir det nog bara mössa och vantar till mig..

Jag ska dit på måndag :) Hoppas det finns några HW täcken inne och bra benskydd annars blir det nog bara mössa och vantar till mig..

Fanns både HW 350 g med hals (brunt med rosa kantband) och 300 g utan hals (grått med blått kantband) idag iaf. Inte så mycket roliga benskydd, men fulcoola boots ;D

Ska till Ullaredskrokar på söndag. Och jag kan ju passera och hoppa in lite snabbt. Har eg bara behov av en ridoverall men de har väl inte kommit in ännu? Det hade ju varit perfekt annars!! :)

Inte ska jag väl gå in där och köpa onödiga saker?? :angel:

Köpte min ridoverall där för ett gäng år sedan. Bästa köpet! Har för mig den kortade 799. Har sett samma modell fler vintrar efter det :)

Ett till vintertips är fuskpolokragarna som brukar finnas antingen på herr eller barnavdelningen. De är helt underbara! Jag vill inte ha halsduk i stallet men dessa sluter tätt och är ordentligt höga o mjuka!

@Gry @Fibusen Jag var på Gekås i fredags och köpte en ridoverall då - så de finns absolut inne redan :) Kostade 699 kr = mer än 1000 kr billigare mot vad Hööks ridoverall kostar :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 614
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 501
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka