Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fanns både HW 350 g med hals (brunt med rosa kantband) och 300 g utan hals (grått med blått kantband) idag iaf. Inte så mycket roliga benskydd, men fulcoola boots ;D
Någon som vet hur storlekarna på overallerna är? Har fått lite info av Mcflurry, men vill ha mer så det inte blir alldeles galet. 172 lång och 75 kg ca, Mcflurry sa att dom var ganska små/korta i just ryggen,fler som upplever det?
Torsdagen v 44 skulle funka för mig! Ingen skola, och ingen häst den dagen så kan shoppa järnet Kanske nån mer i Skånetrakten som vill åka med?Skoj! Jag jobbar både onsdag och måndagen därpå... veckan efter det (from 27e) kan jag tors eller fre, om det funkar?
Jag är 166 cm, väger knappt 55 kg och har storlek S på vinteroverallen. Den passar prima och jag får in både säkerhetsväst och tjock tröja under!Någon som vet hur storlekarna på overallerna är? Har fått lite info av Mcflurry, men vill ha mer så det inte blir alldeles galet. 172 lång och 75 kg ca, Mcflurry sa att dom var ganska små/korta i just ryggen,fler som upplever det?
Jag är 166 cm, väger knappt 55 kg och har storlek S på vinteroverallen. Den passar prima och jag får in både säkerhetsväst och tjock tröja under!
Är det någon som har varit där idag som såg om overallen och sadelvärmaren i fårskinn finns kvar? Funderar på att åka dit imorgon...
Är det någon som har varit där idag som såg om overallen och sadelvärmaren i fårskinn finns kvar? Funderar på att åka dit imorgon...
Låter kanon! Var brukar fårskinnen ligga? Bland schabraken ungefär eller?När jag var där i lördags så kryllade det av båda två så det finns säkert. Fårskinnet finns alltid inne. Är där ofta och dom har varit där varenda gång.
Ingen fara, jag vet på ett ungefär. Tack i alla fall!Vill du veta priset på Fårskinnet så skicka ett PM för man får väl inte skriva ut det i tråden.
Låter kanon! Var brukar fårskinnen ligga? Bland schabraken ungefär eller?
Vet bara att sortimentet kan variera rätt rejält ganska snabbt.. men låter ju som att det kan vara värt att åka dit imorgon då. Har iofs rätt nära (35 min) så ingen fara, finns ju alltid nåt
Dom är vid schabraken. Kolla så du tar rätt bara. Dom har ibland paddar i fårskinn till westernsadlar, och fårskinn till sadelgjorden finns väl alltid med. Allt på samma ställe.
Jag har 45 min dit så det blir ett par besök om året
Då får vi hoppas att det finns kvar båda två!Överväger att svänga inom imorgon enbart pga overallen och sadelvärmaren jag med :P Ska ta mig ner från Göteborg till Kristianstad så det är ju nästan "på vägen" :P