Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom ihåg att man inte får fråga efter priser här då riskerar tråden att stängas och det vill vi ju inte?
Skicka PM till varandra om ni har prisförfrågningar.

Någon som köpt flugtäcken från Gekås? Vad har de för modeller och hur är kvalitén?
Jag behöver köpa extra-täcken att ta till när det är tvättdags så de behöver ju inte vara av bästa sort, huvudsaken är att de sitter bra så det inte blir skav. Någon som kan rekommendera något?

Jag köpte flera flugtäcken förra sommaren och jag använder dom fortfarande. Kommer inte behöva köpa nya till tidigast nästa sommar, eller sommaren efter ;)

Köpte också ett flugridtäcke med avtagbar hals som jag också använder för andra sommaren.

Minns inte om det är något speciellt märke på täckena, men jag är supernöjd med dom iallafall :love: :bow:

Jag var där i söndags men blev inte mycket på hästavdelningen, konstig känsla att man inte behöver fler grejer..

Ett tvådelat tränsbett 79kr
Två burkar msm 119kr
Två burkar magnesium 99kr
Ridstrumpor 19kr
Senskydd från Horze 69kr
Mössa från Jacson 49kr

Hade velat köpa regntäcke från Amigo men fanns inte 135 lr 140

Någon som sett ifall dom har flughuvor i ponnystl? Och då hellre liten i storlek än större. Färg?
Även den gula helosanen?
Finns Sjöbogårdens pälsglans?
Betfor?
Allround/hopp schabrak, stl full, färger?

Någon som sett ifall dom har flughuvor i ponnystl? Och då hellre liten i storlek än större. Färg?
Även den gula helosanen?
Betfor?

Sjöbogårdens pälsglans köpte jag till en vän den 10/6.
Glömde kolla efter betfor själv.
Flughuvor, schabrak och helosan kolla jag inte efter så vet inte.

Även den gula helosanen?
Betfor?

Flughuvor fanns det gott om i alla storlekar, vita och blå, schabrak fanns några stycken i full men mest skrikiga rosa och gröna färger ;)

Jag köpte flera flugtäcken förra sommaren och jag använder dom fortfarande. Kommer inte behöva köpa nya till tidigast nästa sommar, eller sommaren efter ;)

Köpte också ett flugridtäcke med avtagbar hals som jag också använder för andra sommaren.

Minns inte om det är något speciellt märke på täckena, men jag är supernöjd med dom iallafall :love: :bow:

Låter bra! Får ta en titt:)

Var där igår och hittade lite fint :)

Schabrak från Euro-star
Handskar från Euro-star
Tävlingshuva
pälsglans
Helosan
flughuva

Jeansen är från damavdelningen, tänkta som visningbyxor vid utställning med hästen.
20140619_202911_53a436979606ee07e0e952fb.jpg

img_20140620_104427_53a4360de087c31282ec3896.jpg

img_20140620_150005_53a435a6ddf2b32b6642131d.jpg

img_20140620_145532_53a435922a6b228d9ede0a5b.jpg

img_20140620_130911_53a432369606ee6698db2147.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 626
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 769
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 519
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka