Det är ju fantastiska priserKan priset i skallen i princip iaf.
140 kr för de tunna räfflade. 150 för det lila. Minns ej nät. Max 200 typ.
Grönt schabrak 199
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju fantastiska priserKan priset i skallen i princip iaf.
140 kr för de tunna räfflade. 150 för det lila. Minns ej nät. Max 200 typ.
Grönt schabrak 199
KL
Ni som varit där nyligen, har de fortfarande catago dressyrskydd? (eller jacson?) och någon som någon gång sett om de haft andra färger än svart o vitt? några snygga svarta remontträns inne?
eftersom det ska vara bildtråd lägger jag in lite bilder på saker jag iof köpt för ett bra tag sen men de brukar ju ha inne det
deras skydd med teddy/fårskinn
obs bara padden högst upp och teddyskydden, catagoskydden (köptes i 1par som fanns tillfälligt då) och blingblingskydden och borsten som är köpta där.
träns med lackad nosgrimma
KL
Ni som varit där nyligen, har de fortfarande catago dressyrskydd? (eller jacson?)
Jag och en kompis kör ned till Falsterbo från Uppsala på torsdag 10 juli. Vi funderar på att svänga förbi Ullared på vägen ner, och ankommer isåfall till Gekås strax efter lunch för att sedan köra vidare söderut senast 17-18.
Är det någon idé, eller är det helt bortkastat ur kö- och utbudssynpunkt att försöka shoppa lite på Gekås då?
Hade tränset med vit fodring achenrem från början (har du klippt bort den) eller är det utan?KL
Ni som varit där nyligen, har de fortfarande catago dressyrskydd? (eller jacson?) och någon som någon gång sett om de haft andra färger än svart o vitt? några snygga svarta remontträns inne?
eftersom det ska vara bildtråd lägger jag in lite bilder på saker jag iof köpt för ett bra tag sen men de brukar ju ha inne det
deras skydd med teddy/fårskinn
obs bara padden högst upp och teddyskydden, catagoskydden (köptes i 1par som fanns tillfälligt då) och blingblingskydden och borsten som är köpta där.
träns med lackad nosgrimma
Hade tränset med vit fodring achenrem från början (har du klippt bort den) eller är det utan?
OMG!!!Ett tips till er som har långt att åka!
Vet man vad man vill ha, typ om en bekant har handlat, kan man ringa och beställa direkt från GEKÅS.
Har jag gjort flera gånger. Tillkommer ju frakt, men resan är ju inte gratis om man skulle åka.
Någon som vet??Finns det senskydd i läder med ull?
Någon som köpt flugtäcken från Gekås? Vad har de för modeller och hur är kvalitén?
Jag behöver köpa extra-täcken att ta till när det är tvättdags så de behöver ju inte vara av bästa sort, huvudsaken är att de sitter bra så det inte blir skav. Någon som kan rekommendera något?
Tror inte det. Slängde iofs bara en blick på benskydden, men jag såg inget i läder eller med ull.Finns det senskydd i läder med ull?
Ok, tack!Tror inte det. Slängde iofs bara en blick på benskydden, men jag såg inget i läder eller med ull.
Det lät bra! Har inte tagit mig dit än men det känns ju som att det är värt resan om det finns horsewaretäckenJag var där förra veckan och de hade flera olika flugtäcken. Det fanns många olika modeller, med och utan hals och med/utan magplatta. Priser allt från 199 och uppåt. Jag köpte ett flugtäcke från Amigo med hals för 500 kr och är jättenöjd!!