Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som har koll på om dom har billiga (alltså som i billigare än hööks) dressyrschabrak inne nu? Svärföräldrarna är där nu, men ingen i sällskapet kan någonting överhuvudtaget om hästutrustning, så jag måste veta vad det är jag vill ha därifrån :P

Någon som har koll på om dom har billiga (alltså som i billigare än hööks) dressyrschabrak inne nu? Svärföräldrarna är där nu, men ingen i sällskapet kan någonting överhuvudtaget om hästutrustning, så jag måste veta vad det är jag vill ha därifrån :P

Finns från 99 kr upp till 349. Isabell Werth typ ljusgrönaktigt var det halva priset på, 149 kr nu. Tror det fanns i dressyr men hopp var det jag kikade efter. Det fanns några vita, en med ett snyggt tryck på, lila och svart. Rosa dressyr fanns och Euro-star marinblått schabrak fanns i dressyr. Kollar du bara på förra sidan i tråden så har jag lagt in en bild på det, men i hopp. Tror det ljusgrå med rosa detaljer fanns kvar i dressyr med. Dom två sista kostar 349 kr och dom andra runt 120-150 kr.

Jag var där i torsdags.

Jag ska dit för första gången imorgon, asroligt! Hoppas det inte är urplockat! :) Ska bl.a. kolla efter

Stübbentvål, paddar till menlindor, liniment, säkerhetsstigbyglar, fina pannband och novabett om det finns. :) Pikétröjor och schabrak med kanske! :D

Är det bara jag som tycker det är för lite bilder?

Jag som aldrig kan ta mig till Ullared, är för långt, vill gärna frossa i bilder på andras fynd :D

Kan bidra med en bild på en pike jag köpte när jag var där.

10308717_10152215950660665_1507240523691294138_n.jpg

Köpte även en långärmad tröja men där var ett hål i den upptäckte jag så den är nedpackad och får hänga med upp och bytas när vi drar till Göteborg nästa vecka.
Köpte även lite lädertvål, vita staket stolpar, långt grimskaft, en hovkrats, flygpannband.
Men inget kul att ha på bild direkt.

Köpte även 2 långärmade tröjor och en piké till en bukefalist som säkert visar bilder när paketet når henne. =)

Har dem kimberwick bett (rakt med tung frihet), gjord tunnel i teddy, rycktväska och beiga ridbyxer i storlek 34? :) isånnafall ungefärligt pris? :)

Har dem kimberwick bett (rakt med tung frihet), gjord tunnel i teddy, rycktväska och beiga ridbyxer i storlek 34? :) isånnafall ungefärligt pris? :)

Gjordtunnel i äkta fårskinn finns. Kan det ha varit för 199 kr? Inte säker.
Rycktväska finns 3 olika tror jag det var. 149 kr för Isabelle Werth och strax under hundralappen för dom andra.
Beigea ridbyxor brukar det finnas inne men det beror ju alltid på sortimentet för dagen..
Bettet har jag ingen koll på.

Gjordtunnel i äkta fårskinn finns. Kan det ha varit för 199 kr? Inte säker.
Rycktväska finns 3 olika tror jag det var. 149 kr för Isabelle Werth och strax under hundralappen för dom andra.
Beigea ridbyxor brukar det finnas inne men det beror ju alltid på sortimentet för dagen..
Bettet har jag ingen koll på.
Okej tack för snabbt svar :)

Gud vad mycket jag hittade idag! :) Men kan ej lägga in bilder för måste länka URL till annan sida och det ids jag inte tyvärr.

Men du kan väl skriva vad du har köpt? :) blir så nyfiken, åker eventuellt dit nästan vecka :)

Oj det glömde ju jag berätta! :)
Jag köpte:
Blue lotion
Mankam
Foxfire pälsglans
Två stycken pannband
Stor dunk eko-olja till min tränare
Ett vitt dressyrschabrak
Ett grönt allroundschabrak åt en kompis
Ett svettäcke nät
Ett mysigt fleecetäcke som var lila och jättelent! :)
Fyra stycken (heter det våffel?) svettäcken som liksom är tunna/räfflade varav tre till min tränare
Ett Pikélinne
Ett par stigbyglar, ville ha silverfärgade säkerhets men fanns bara röda i dam och guld, så köpte ett annat billigt par
Det mesta var jättebilligt, det dyraste täcket kostade 150 av det jag köpte och det var det lila tror jag. Det var nog det dyraste jag köpte till mig själv. Fast det gröna schabraket kostade 200 typ.

Oj det glömde ju jag berätta! :)
Jag köpte:
Blue lotion
Mankam
Foxfire pälsglans
Två stycken pannband
Stor dunk eko-olja till min tränare
Ett vitt dressyrschabrak
Ett grönt allroundschabrak åt en kompis
Ett svettäcke nät
Ett mysigt fleecetäcke som var lila och jättelent! :)
Fyra stycken (heter det våffel?) svettäcken som liksom är tunna/räfflade varav tre till min tränare
Ett Pikélinne
Ett par stigbyglar, ville ha silverfärgade säkerhets men fanns bara röda i dam och guld, så köpte ett annat billigt par
Det mesta var jättebilligt, det dyraste täcket kostade 150 av det jag köpte och det var det lila tror jag. Det var nog det dyraste jag köpte till mig själv. Fast det gröna schabraket kostade 200 typ.
Synd att du inte kan visa :( det var mkt fint du hade köpt som jag gärna hade velat se! :)

I våras köpte även syrran åt mig som jag fick i helgen.

Ett par rosa ridbyxor
Ett par svarta
4 par ridstrumpor
Svarta chaps med bling bling! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 626
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 770
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 522
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka