Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var in en snabb sväng igår. Blev lite smått och gott..

Amigo Bug rug - 499;- (låg nerknölat bland massa andra täcken, absolut sista enligt personalen).
Saltsten - 39 ;-
Grimskaft Euro-Star - 39;-
Lik-It stenar - 29 respektive 39;- (Cherry & Candy cane)
Hoppspö - 49;-
Longerpisk - 49;-
Hårinpackningar Gliss - 14;- (använder i svansen)
Krafft Mash Sensitive 15 kg - 199;-

Tror det var allt...

Var in en snabb sväng igår. Blev lite smått och gott..

Amigo Bug rug - 499;- (låg nerknölat bland massa andra täcken, absolut sista enligt personalen).
Saltsten - 39 ;-
Grimskaft Euro-Star - 39;-
Lik-It stenar - 29 respektive 39;- (Cherry & Candy cane)
Hoppspö - 49;-
Longerpisk - 49;-
Hårinpackningar Gliss - 14;- (använder i svansen)
Krafft Mash Sensitive 15 kg - 199;-

Tror det var allt...

Kan du lägga in en bild på grimskaftet? :)

Testar att lägga in en bild...

p4ZVMyiK0G

En kompis var oplanerat till gekås i helgen och jag vaknade till ett gäng sms på saker hon kunde tänka sig att jag ville ha.
Detta schabrak vart det iaf (om bilden syns, sitter med mobilen) och ett tvådelat bett med fasta ringar plus en röd/orange grimma från catago.

Testar att lägga in en bild...

p4ZVMyiK0G

En kompis var oplanerat till gekås i helgen och jag vaknade till ett gäng sms på saker hon kunde tänka sig att jag ville ha.
Detta schabrak vart det iaf (om bilden syns, sitter med mobilen) och ett tvådelat bett med fasta ringar plus en röd/orange grimma från catago.

Samma kompis råkade visst hamna på Ullared igen och ja...där kom sms:en igen.
Så vart ett gult schabrak till samlingen. Jag som verkligen inte behöver fler. Har några som jag köpte i vintras som fortfarande ligger i sina förpackningar :angel:

Bild kommer imorn :up::p

Tack! :)
Önskar bara att sadeln vore svart då jag har ett svart träns med blå/turkosa detaljer :arghh:

Jag fick tänka lite på vad du menade... ;) Om du frågar MIG så går det hur bra som helst att ha en brun sadel och ett svart träns på samma gång. Jag rider med svarta stigläder till en brun sadel. Köpte faktiskt bruna stigläder vid ett tillfälle, men eftersom de töjde sig något hemskt så bytte jag tillbaks till de svarta igen. Och så är det...fortfarande... ;)

Jag fick tänka lite på vad du menade... ;) Om du frågar MIG så går det hur bra som helst att ha en brun sadel och ett svart träns på samma gång. Jag rider med svarta stigläder till en brun sadel. Köpte faktiskt bruna stigläder vid ett tillfälle, men eftersom de töjde sig något hemskt så bytte jag tillbaks till de svarta igen. Och så är det...fortfarande... ;)

Jag vet ju att det gååår, men jag får lite klåda av det :angel:
Lider lite av att stigbyglarna är svarta, men där får de turkosa fotplattorna väga upp. :D:up:

Någon som vet om de har söm och andra hovslagarverktyg på Gekås? Har ju tagit tappskokompetens nu så behöver grejer :D

Skor, söm och några enkla verktyg har funnits typ alla gånger jag varit där de senaste åren :-)
Kommer eventuellt åka en sväng till Gekås nästa vecka eller veckan därpå och det blir nog någon udda tid mitt vanliga sällskap inte kan. Någon/några som vill dela bil från Flyinge :angel: :-D

Skor, söm och några enkla verktyg har funnits typ alla gånger jag varit där de senaste åren :-)
Kommer eventuellt åka en sväng till Gekås nästa vecka eller veckan därpå och det blir nog någon udda tid mitt vanliga sällskap inte kan. Någon/några som vill dela bil från Flyinge :angel: :-D

Brukar där finnas typ någon form av "rasp"? Jag missade att kolla när jag var där...

Neste uke skal jeg til ullared! Gleder meg! Har de noen fine tynne jodphurbukser der? Ellers står bla horsewaredekken, fluemiddel, vektklokker, lærgrimer, hexocil shampo og masse annet på handlelisten. :)

Funderar på att åka dit i helgen. Skulle behöva köpa regntäcken och flugtäcken (110-115 cm och 160-165 cm).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 626
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 770
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 522
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka