det lät inte kul, vill ha en svart ju! Men kanske får tag på en före ändåDe hade bara tabaccofärgade sadelgjordar med magplatta när jag var där![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det lät inte kul, vill ha en svart ju! Men kanske får tag på en före ändåDe hade bara tabaccofärgade sadelgjordar med magplatta när jag var där![]()
Fråmst copperfield men har även sett mountainhorse, star rider, pessoa och isabell werth. Copperfield tycker jag är ganska normala i storlekarna, jag har ca 38 i vanliga byxor och brukar alltid gå upp en storlek i helskodda - mina copperfield är i strl 40.Ni som köpt ridbyxor; Vad finns det för märken? Hur är kvalitén, passform och framförallt, hur är storlekarna?
Någon som vet om de brukar ha set med fram o bakskydd, senskydd, till bra pris? Söker något basic i svart/grått/brunt/vitt, gärna med baksydd som "går runt" kotan, som teknikskydden fast inte är lika hög typ... typ typ... :P
Funderar på om jag ska beställa från b*rjes eller vänta tills jag kommer förbi ullared eventuellt senare i sommar....
är det någon som kan berätta/visa bilder på vad det finns för schabrak?
är det någon som har sett ett rakt eller gummiklätt baucherbett där?
Äntligen har jag shoppat loss!
Sååå nöjd!
Jag var på Gekås i mitten av juli, trots att jag inte rider något nu så fick jag ändå med mig lite hästsaker hem
![]()
Är det nån idé att åka nu när det är semestertider eller är det fullpackat med folk varenda dag?
![]()
- Lurvboots, 69:-
- Neoprenboots, 69:-
- Silvrigaboots, 59:-
- Lurvskydd, 99:-