Vad snäll du är ! Eventuellt åker jag dit redan på torsdag (Kristi Himmelsfärdsdagen), men du kanske åker innan dess? Jag vet egentligen inte vad jag hoppas på angående färg. Beige hade varit rätt okej, faktiskt. Det var länge sedan jag hade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad snäll du är ! Eventuellt åker jag dit redan på torsdag (Kristi Himmelsfärdsdagen), men du kanske åker innan dess? Jag vet egentligen inte vad jag hoppas på angående färg. Beige hade varit rätt okej, faktiskt. Det var länge sedan jag hade.
Är det någon här som ska till Ullared inom närmsta veckan?
Sorbe16433741 skrev:Är det någon här som ska till Ullared inom närmsta veckan?
Vi har väl kring 10 regntäcken därifrån till 7 hästar. Mitt senaste är använt från mitten av december dagligen till april, håller torrt ävendå hästen gått ute dygnet runt med dygnet-runt-ösregn. rinner självklart in lite vatten fram på täcket, men själva tyget håller torrt. Det är ett av täckena med "grövre" regntyg, tittar man noga ser man som fyrkanter/rutnät lite upphöjt i tyget. Hästen blev aldrig svettig under det täcket, hölls torr oavsett. Inte tvättat det än men det är väl dags. Upplever att de andra täckena (utan det där kraftigare tyget) inte stått emot regn riktigt lika bra, de är absolut torra om de går ute en "vanlig" dag (8-16 ca) men ösregnar det länge blir de blöta igenom. något spänne på bogen har gått sönder på nåt täcke, men håller överlag bra kvalitet, i synnerhet i förhållande till priset. Har inte provat tvätt än, men tror nog det håller.Jag ska förhoppningsvis till Gekås nästa helg och behöver köpa nytt regntäcke till min halvblodsvalack som är ganska grov. Någon som köpt regntäcken där tidigare och provat? Är dom regntäta? Håller dom tvätt?
Jag ska förhoppningsvis till Gekås nästa helg och behöver köpa nytt regntäcke till min halvblodsvalack som är ganska grov. Någon som köpt regntäcken där tidigare och provat? Är dom regntäta? Håller dom tvätt?