Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var där på skärtorsdagen, shoppade

*Ridhanskar i royalblått/svart
*Thermoridvantar med fluff på insidan för typ 30 kr (det blir tyvärr vinter igen)
*2 marinblå grimmor från Catago 20 kr st
*Jättefin tävlingstopp i vitt för ca 60 kr
*Pikétröja
Var där i julas senast och tyckte inte det var så mycket nytt...

Här kommer lite bilder på stängselmaterialet :)
10h3w42.jpg
[/IMG]
zydpgw.jpg
[/IMG]
157jx5.jpg
[/IMG]

Idag var jag på Ge-Kås, och jag tror aldrig jag varit med om att det varit så mycket roliga grejer på hästavdelningen (och då är jag ändå där relativt ofta). Det var fullproppat!

De hade fått ett nytt lass med Intec-stigbyglar, så äntligen fick jag med mig ett par hem :D:banana:
Det fanns ett flertal Horsewaretäcken att välja mellan. Amigo Lite, Mio Lite, fleece med hals, tunt i bomull. Transportskydden från HW var nedsatta i pris.
Schabrakhyllorna var fullproppade, likaså lådorna med pannband. Fanns massor av olika varianter med bling, och även med pärlor.
Det hade kommit in ganska mycket sommargrejer som flughuvor, flugtäcken, osv.
Även bygga hage-avdelningen var full med stolp, tråd och annat.
Boots och benskydd fanns det i överflöd.

Själv köpte jag:
  • Ett Amigo Lite
  • Intec-stigbyglar
  • Två himalayastenar
  • En foderhink
  • En supersmart "flughuva" som var som ett par nätöron (typ hoppluva) med fransar som hänger över ögonen (som sådana man sätter på grimman ni vet, fast man slipper ha grimma på i hagen eftersom fransarna sitter på nätöronen :up:
  • En sopkvast (29,90kr!)
  • En mjuk plasthink, ni vet sådana som finns i massor av olika färger och storlekar. Dessa fanns dock på inredningsavdelningen. En ganska stor kostade 39,90kr.

bild_118_535821219606ee69d7d71731.jpg

bild_217_535821252a6b22a43c013573.jpg

bild_53_535821312a6b2215d1b61067.jpg

bild_314_535821299606ee210ae2fc3d.jpg

bild_47_5358212ee087c30bef1955f7.jpg

Ztsu - Blir nästan lite ledsen för att du inte kom in på NetonNet och sa hej :D

Provar att lägga in bilderna på stängselutbudet igen :)

10h3w42.jpg

157jx5.jpg

zydpgw.jpg

Senast ändrad:
@bejkonfis Jag tänkte på det och på dig :love:, men min väninna hade bråttom hem och hade redan väntat på mig en stund där inne. Nästa gång skall jag komma in, det lovar jag!

Jag var där på skärtorsdagen, shoppade

*Ridhanskar i royalblått/svart
*Thermoridvantar med fluff på insidan för typ 30 kr (det blir tyvärr vinter igen)
*2 marinblå grimmor från Catago 20 kr st
*Jättefin tävlingstopp i vitt för ca 60 kr
*Pikétröja
Var där i julas senast och tyckte inte det var så mycket nytt...

Bild på handskarna och tävlingstoppen :)
pict1848_535d51a6e087c33305b56a56.jpg

Skal til ullared i juli, gleder meg! Håper de fortsatt har horsewaredekken da. :) Kjøpte i fjor og, men lyst på flere. Håper de fortsetter å få inn merkevarer. Roeckl og GPA hadde vært kult. Og islandshestmerker som Top Reiter, men det er nok lite sannsynlig.

Köpte för några år sedan flughuvor på gekås som fortfarande är favoriter!
Nästan (nästan!!) så det är värt att åka de där 50 milen för att köpa ett gäng :p
Om någon ska dit skulle jag bli jätteglad om ni kunde kolla vad de har för flughuveutbud just nu :bump:

Köpte för några år sedan flughuvor på gekås som fortfarande är favoriter!
Nästan (nästan!!) så det är värt att åka de där 50 milen för att köpa ett gäng :p
Om någon ska dit skulle jag bli jätteglad om ni kunde kolla vad de har för flughuveutbud just nu :bump:

Jag åker som sagt dit på lördag. Ska själv kolla flughuvor så återkommer här efteråt och berättar hur utbudet såg ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 621
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 766
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 510
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka