Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

*Puttar upp*

försöker planera in en tur till Gekås, när hästen väl bestämt sig för att vi inte behöver träffa veterinären varje dag :meh:.

Inga som fyndat något kul på sistonde?

Jag har en tur inbokad den 3 maj, vill dit NU! Man får ju hoppas att sortimentet är bra just när man är det för det har jag förstått att så är det inte alltid. Det va nog ett år sedan jag va där uppe nu om inte ännu längre sen. Ni som varit och shoppat, in med bilder :P

*kl*

Jäsingens vilken lång tråd. Nån som vet om de har ridbyxor utan kardborre nertill?

Japp, det fanns iaf ett par på bloggen enligt Hippson bara för nån dag sen.

Ja. Jag köpte ett par från Pessoa sist jag var där med sånt där träningsbyxmaterial. Det fanns många fler byxor med sånt.

*KL

Jag ska dit på söndag :bump:

Någon som sett hur det står till på skofronten det senaste? Behöver nya rid- och stallskor, min gympaskor har gett upp helt så jag tänkte att det var dags att köpa riktiga skor.
Fanns ialla fall minst en modell stalsko/jodphur med stålhätta. Jättefina!

Någon som har koll på vilka färger det finns på funktions pike'erna i vår? :)
Fanns massor. Ljusrosa, cerisa, gröna, ljusblå, turkosa, blå, mörkblå, svarta.
Fanns jättefina tävlingst-shirt med vit kant upptill.
Var där igår 10/4

haha det vart inte så mkt hästsaker faktiskt, denna gång var jag där för å köpa saker till mig själv=).

Köpte bara pälsglans, flugmedel och linement vitlökspulver och 10 kg mineraler(189kr BILLIGT) och lite hästgodis.

Men jag kollade och det fanns massa fina täcken i alla former och varianter.
Mkt schabrak i färg=)
Dåligt med kläder till människor på hästavdelningen, fanns bättre p ådamavdelningen som man kunde ha i stallet ist=)

2014-04-15_162520_534f9ecfe087c340a38986ab.jpg

15/4 -14

Som vanligt var där inte ens hälften av det man skulle ha, men så är det ;)
Eksemtäcket var dock viktigast, 350:-
Fast fans bara i färgerna vitt och svart.. hur tänkte de där?
Horseware regn täcke, ofodrat. 450:-
Brunt med lime, passar ialf bra på min fux och jag uppskattar naturliga färger på täcken fanns ett i någon röd färg för samma pris.
V-ringad cardigan, 150:-
Armlös funktions pike 60:- Uppskattade inte årets färger alls..
Hönät 80*90 80:-
Läderbalsam 25:-

Massor med schabrak och grimmor i glada färger för den som uppskattar sådant ;)

Om någon som ska dit som har lust att köpa något snyggt knallgult schabrak så! :)

Elrep, finns det på gekås och pris? Är det billigare än tex granngården, hööks och biltema? Isolatorer och handtag?!

Det finns både elrep, isolatorer och handtag. Även såna elastiska "grindar".
Vågar dock inte uttala mig om priset men kan mycket väl tänka mig att det är billigare än butikerna som du nämnde

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 614
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 757
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 509
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka