Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning och BILDTRÅD - 2014!!!

Tycker jag med! Jag har förresten mejlat blogg-tjejerna om att få se lite nya bilder från hästavdelningen i bloggen, för det var också rätt länge sedan, tycker jag. Än så länge har, tyvärr, inget hänt... :( Jag hade hoppats på bilder innan fredag, när vi åker! Får väl se om det lyckas...

Jag kan ta lite bilder på avdelningen på måndag och lägga ut här. :)

*kl*
Nu har jag också, fast röda. Skulle till Ullared förra lördagen, men fick tyvärr stanna hemma då vi fick åka in med katten till djursjukhus fredag natt så hon fick operaras :(. Beställde dock de här av min kompis, sista paret som fanns då :)

Bilden blev kass, så färgen är lite missvisande
DSC_1840_zps307a7c2b.jpg

KL

Någon som vet när dom börjar sälja eksemtäcken?

Mvh Maria

Fanns lite eksemtäcken där idag, kollade tyvärr inte priser/storlek men såg att det fanns.

Några av helgens fynd från Ullared:

Regntäcke med hals: 249 kr
Ridbyxor, helskodda 269kr
Dressyrschabrak: 139 kr
Jackson cooler-täcke: 129 kr
Glycerintvål-spray: 49:95 kr.

1911813_10152024669667887_1718698343_n.jpg

Köpte även Betesreducerare (haglöfs) 99 kr, smh-nät: 99 kr, catago gummiboots 49kr, himalaya saltsten 39.95, mineral slickbalja 129kr osv. Mycket nöjd med helgens shopping. :D

Åhh det där Jacksontäcket såg jättefint ut! Vad fanns det i för storlekar?

Några av helgens fynd från Ullared:

Regntäcke med hals: 249 kr
Ridbyxor, helskodda 269kr
Dressyrschabrak: 139 kr
Jackson cooler-täcke: 129 kr
Glycerintvål-spray: 49:95 kr.

1911813_10152024669667887_1718698343_n.jpg

Köpte även Betesreducerare (haglöfs) 99 kr, smh-nät: 99 kr, catago gummiboots 49kr, himalaya saltsten 39.95, mineral slickbalja 129kr osv. Mycket nöjd med helgens shopping. :D

Jacson täcket såg jättefint ut :)

Isabell Werth skydden fanns kvar när jag var där i onsdags iallafall :)

Hade otur i lördags, skydden fanns bara kvar i storlek XL, alldeles för stort! :( Så här blev det sparsamt med hästgrejor inköpta. Hästgodis, ett par hinkar och ett par jodphurs.

Fanns bara kvar i strl 115 cm, hade velat ha i 155 cm också.

Åh, vet du om de har tunna bomullstäcken? Jag behöver ett nytt i 145, men Hööks (som jag brukar köpa bomullstäcken från) ska inte ha något i sitt sortiment i år. :(

Jag är nu på väg hem från gekås, jag är jättebesviken faktiskt.. Det fanns inga dressyrschabrak och det var väldigt utplockat på brandskydd.
De bygger om på Hästavd så hela väggen med träns, bett o gjordar m.m var nerplockat o låg i högar så det gick ju inte att hitta något bland det..

Oj, då hade jag verkligen tur som var där i helgen och inte idag. Trist, men hoppas på bättre sortiment när de byggt om då.

Jag ska dit i slutet av Maj och hoppas på att hitta lite fynd=)

Kl

Var där i lördags som planerat. Tycker det var väldigt dåligt utbud på hästavdelningen faktiskt.

Hittade dock lite jag var ute efter: himalayasaltsten, hink, mineraler, b-vitamin, linfröolja, torrschampo, paddar, borste (superbillig magic brush kopia) och ett Horseware regntäcke. Tyvärr hade de inga kvar av den snygga grå färgen med helhals, så det blev ett fult brunt med lime. Inte snyggt någonstans på min konstantskimmel, men hoppas det sitter bra iaf.

Saknade små täcken, flughuvor och flugtäcken.

Hej.

Jag vill jättegärna få tag på Svarowskipannband i strl Cob. Svarta svängda. Köpte ett i höstas när jag var där å jag bara älskar det!!! :)
Ångrar grymt mkt att jag inte köpte fler.

Skulle du kunna tänka dig att köpa fler åt mig? Skulle uppskatta det mkt.

Maila gärna mig på jennyfile@hotmail.com

/ Jenny

Hej.

Jag vill jättegärna få tag på Svarowskipannband i strl Cob. Svarta svängda. Köpte ett i höstas när jag var där å jag bara älskar det!!!
Ångrar grymt mkt att jag inte köpte fler.

Jag har väldigt dålig koll på deras sortiment så jag vet ärligt talat inte vilket pannband du menar. PMa mig istället

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Shixle
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 614
Senast: WildHorse
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 751
Senast: Claraclara
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 504
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025