Sv: Fullblod

hejsan

jag har inte läst allt nu men en del. och folk som säger att du inte borde ha köpt hästen eller att du kanske ska sälja den. skit i dom alla hästar kan va dryga i början. mitt fullblod är 8år och han är pigg och stutsig till och från. sen så börjar ni lita på varandra med tiden :) och om sadeln passar så kan det bara va de att hästen har lite för mkt energi och vill testa dig

kan du inte lägga upp lite bilder på din häst? :)

hejsan

jag har inte läst allt nu men en del. och folk som säger att du inte borde ha köpt hästen eller att du kanske ska sälja den. skit i dom alla hästar kan va dryga i början. mitt fullblod är 8år och han är pigg och stutsig till och från. sen så börjar ni lita på varandra med tiden :) och om sadeln passar så kan det bara va de att hästen har lite för mkt energi och vill testa dig

kan du inte lägga upp lite bilder på din häst? :)

Jag vet inte hur man lägger upp bilder här. :o

önskar dig all lycka till med din fbl dam!

Om du söker här på buke så finns de trådar om hur man lägger upp bilder!

hon var jätte fin :)

eftersom du har pixbox så kan jag nog förklara hur man lägger upp bilder ^^

du går in på pixbox och trycker på den bild som du vill ha sen står det i hörner MENY tryck där sen kommer det upp en grön ruta ovanför bilden där står det
Tipsa en vän
diskutera bilden i ett forum
länka den här bilden

då trycker du på länka den här bilden
sen kommer det upp tre länkar
kopiera den som kommer upp i mitten och klistra in den på den här sidan eller någon annan ^^

det är bara att skicka inlägget sen ^^:banana: hoppas du förstog

Jaha ! :D tack så mkt. har tagit en ny bild på henne nu så jag kan ju pröva att lägga ut den (A)
29963844.jpg

Bilden är tagen i tisdags (:

ni är jätte fina tsm :) lite mer muskler på henne så blir hon super snygg :D

tänkte visa lite bilder på min lilla galopphäst ^^ han är inte heller så super musklad men de är på g :)

fullblod är underbara hästar :love::love:

Gud vad fin han var! (:

Joo mer muskler behöver min häst att.. när vi fick henne så va hon typ ingenting musklad. man fick inte rida på henne för hon inte hadde muskler i ryggen.. stackars häst asså :(

han tackar :)

okej de låter ju inte som om hennes tidigare ägare va så snäll :/ tur att hon kom till dig som vill hålla på med henne :D

Har läst igenom det mesta i tråden nu.
Verkligen jätteskoj att det går bra! Såå avis! :D
Lycka till i fortsättningen!

pappa tyckte det va tur att vi köpte hästen. så vi rädda henne från onda människor.

ja jag förstår det, men nu kan det ju blir så att hon kanske är lite rädd för saker och kanske ryttare de beror ju på vad dom har gjort med henne, men ta det lugnt men du får räkna med att hon kommer bli het vissa gånger och andra är hon bara stuttsig.

sen så såg inte din sadel ut att ligga så bra på henne har du någon bättre bild? :)

Har bara dom bilderna på henne som är på pixbox. har inte så mycket bilder med sadeln på. men hon verkar tycka att sadeln är bra för hon gör inga dumheter nu längre (:

okej ja de kan ju vara de att hon ser omusklad ut också =) lycka till nu

hej :) vad har hästen för föräldrar? har också ett fullblod som ja nu har haft i ett år och det är tufft, han är envisare än någon annan häst ja har träffat och ge man med sig tar han över på en gång. Så det gäller att vad vi än ska göra så gör vi det som jag vill göra det, det är jätte viktigt! Och dom här skutten får du vänja dig vid tror jag :) och det går bra efter ett tag, jag är aldrig någon sin rädd för att rida på min kille även om de blir några glana turer, bockningar och stegringar. ja bruka lyckas hålla mig kvar:angel: men han är aldirg dum och väldigt smart så de gäller och va med!

men vi har otroligt roligt tillsammans och bara du har en fast hand så går det nog bra, ge det en chans och va lite på så går det nog bra:)

är också 18 år och de här är min första häst, så kände igen mig lite i din situatiion:) pm'a gärna o berätta hur de går:)
Lycka till!

Nu är hon mycket rolig att rida hon är snällare och lugnare än min nordis var..
Och det är faktist lite läskigt att hon är så lugn. ;o Men hon har inte gjort några skutt med mig än. Tur det.
Haha. har du några bilder på din häst? (: Isf kan du väl lägga in några bilder? Skulle vara kul att se

12958_214108012232_654002232_3757216_243976_n.jpg

4494_103730252232_654002232_2442283_7705095_n.jpg

Här är han, ravelli heter han :P lite smal o spinkig typiskt fullblod ;)

vad har din för härstammning? =)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 832
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 277
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 858
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 034
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama