Sv: Fullblod

Jag tycker det ser ut som den ligger i bakvikt, men det säger egentligen ingenting eftersom det ligger ett halvt får mellan hästen och sadeln.

Jag tycker det ser ut som den ligger i bakvikt, men det säger egentligen ingenting eftersom det ligger ett halvt får mellan hästen och sadeln.

Hahaha ja :P hmm.. jag är ju inte världsbäst på sadlar men nu när jag visade stor bild så kan det nog vara fallet :P alltså att den låg i bakvikt :P

haha nej nej de gör den inte för vi va till mustang och kollade det x) så där har du fel.. den ligger super bra enligt två sadelmakare och han på mustang

Tittar man på bilden ligger den solklart i bakvikt, kan vara att fårskinnet förstör balansen och sadeln egentligen ligger bra utan fårskinn.

Men som du såg lite högre upp så märkte även jag att den låg i bakvikt :)
Jag som inte kan allt om sadlar märkte det först när jag förstorade upp bilden :)

haha nej nej de gör den inte för vi va till mustang och kollade det x) så där har du fel.. den ligger super bra enligt två sadelmakare och han på mustang

Haha, vem som helst ser ju att den ligger i bakvikt, måste vart oseriösa "sadelmakare":P

KL

de där var första gången som han hade på sig sadeln! och den ligger super bra nu när han börjar få muskler iaf :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 832
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 272
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 858
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 034
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama